افزونه جلالی را نصب کنید. 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6294 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
رئیس اداره کار شهرستان کهگیلویه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت
22 ژانویه 2022 - 22:42
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن را تبریک گفت.
پ
پ

به گزارش عصــرزاگــرس، دکتر سید سلیمان کریمی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله النور

بی گمان بزرگترین افتخار برای زنان همین بس که میلاد عصاره هستی و محبوبه بیت خداوندی حضرت فاطمه الزهرا(س)روز زن نامیده شده است،واین روز چه آشناست هبوط آوازه های اسمانی،هم نشینی ستاره ها و آسایش بخشی زمینیان،وکلماتی که از دهان مقدس جبرئیل به طعم ترانه بهشت برای آدمیان سروده می شدو زمین مقدس شد ،مهربانی آغازگرشدوازتمام گوشه های نور،شرافت می بارید .

بوی عطرخداوندی محصول رسیده خدا بر زمین آرام گرفت و از آن پس دیگر زن محبوب گور نبود ،غرق نور بود و افتخار زمین و هدیه ای آسمانی شد برای زمینیان.

لکن این موهبت خداوندی معدن عاطفه،درد و پرورش رنج شد،پابه پای مرد در تلاش برای ساختن زندگی و فراتر از آن خریدن رنج نا وظیفه برای آسایش مرد و کار و کار و کار..

چه هیمنه ای دارد این زن و چه عظمتی،این محصول فهم فرشته دارد و درد زمین ،بلعیدن درد برای آسایش خانواده ،تلاش ،سکوت،صبوری و مدارا واژه های پرده نشین رنج مادرانه اند،پائیزها و زمستان‌ها که ادامه می یابند ،دلهره های مادرانه نیز بزرگ می شود ،آرامش فرزندان نباید خشی بردارد او همیار مرد است و پابه پای مرد،فرمان حرکت زندگی را می چرخاند ،برمرارت ها و گشتی های خسته می خندد تا باد آرامش بر زندگی بوزد.

و اینک در رهیافت دروازه های تشکر تنها می توانیم میمنت این روز بزرگ را شادباش جاودانه اهدا کنیم.

سید سلیمان کریمی

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...