افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
هرگونه بی احترامی و جسارت نسبت به رقبای انتخاباتی محکوم است
05 مارس 2024 - 12:50
بیانیه مهم سید محمد موحد/ عصر زاگرس/حجت الاسلام موحد در پیامی اظهارداشت: رسما اعلام میدارم هرگونه بی احترامی و جسارت نسبت به رقبای انتخاباتی ، گروهها و اشخاص حقیقی و حقوقی از نظر اینجانب مذموم و محکوم است و همانگونه که همواره بر اصل رعایت اخلاق تاکید داشته ام همچنان بر این اصل پافشاری می نمایم .
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن تشکر و قدردانی مجدد از حضور پرشکوه مردم شریف و تلاشهای دستگاههای متولی اجرائی ، نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از آنجا که متاسفانه گاها در فضای مجازی شاهد برخی بداخلاقی ها می باشیم رسما اعلام میدارم هرگونه بی احترامی و جسارت نسبت به رقبای انتخاباتی ، گروهها و اشخاص حقیقی و حقوقی از نظر اینجانب مذموم و محکوم است و همانگونه که همواره بر اصل رعایت اخلاق تاکید داشته ام همچنان بر این اصل پافشاری می نمایم . لذا تقاضامندم همگان و خصوصا هواداران و دوست داران اینجانب به اخلاق اسلامی و سیاسی پایبند بوده و از هر گونه اظهار نظر سوء در فضای مجازی چه بصورت مکتوب ، گذاشتن استوری و انتشار مطالب در گروهها پرهیز نمایند . اعتقاد دارم با پایان رقابت های انتخاباتی باید در کنار هم و با بهره گیری از تجربیات ، توانمندی و ایده های کارشناسان و دیگر نامزدهای محترم انتخاباتی در راستای اعتلاء و پیشرفت حوزه انتخابیه گام برداشت .

سید محمد موحد
۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...