افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد «سبحان هنرمند» انجام شد
06 می 2024 - 21:13
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد «سبحان هنرمند» کودک غرق شده در رودخانه خرسان انجام شد.
پ
پ

کاظم فلاحی‌دوست دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از زمان اعلام غرق شدن این کودک در رودخانه خرسان ( دوم اردیبهشت امسال) تاکنون هشت روز عملیات اکتشاف با مشارکت هشت تیم متشکل از امدادگران کوهستان، نجاتگران محیط های آبی و سگهای جستجوگر از سوی نیروهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت پشتیبان انجام شد اما جسد او هنوز پیدا نشده است.

«سبحان هنرمند» کودک پنج ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری ۱۴ روز است که در رودخانه خرسان غرق شده است و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو در برخی از روزها به علت بارندگی و خطرات رودخانه وحشی خرسان برای امدادگران متوقف شد، تاکید کرد: عملیات پایش رودخانه خرسان برای یافتن سبحان همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست تاکید کرد: یک قایق امداد و نجات، تیم غواصی استان و هفت دستگاه ماشین آلات هلال احمر در اختیار امدادگران برای کشف جسد غرق شده در رودخانه خرسان است.

به دنبال دستور ویژه کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید صورت گرفت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...