افزونه جلالی را نصب کنید. 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6459 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
راهیابی نمایش ۱۹۴۸ به جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد
01 می 2024 - 15:43
حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با اعلام پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه های مسجد یک گروه از کهگیلویه و بویراحمد به این جشنواره راه یافت.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد پذیرفته شدگان خود را معرفی نمود و در آثار پذیرفته شده یک اثر از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان در بین آثار پذیرفته شده می باشد.

اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان با تایید این خبر گفت: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه های مسجد امتیاز لازم را کسب نمایند که خوشبختانه نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان  لنده تولید حوزه هنری استان در بین آثار پذیرفته شده توسط دبیرخانه جشنواره مشاهده می‌شد.

آیین ادامه داد: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می پردازد  و از کمدی استفاده تازه ای در بیان درام خود میکند که برای مخاطب جذابیت ویژه ای را ایجاد می کنند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...