افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازسازی میدان مرکزی دهدشت با مشورت متخصصین
09 می 2024 - 8:01
عزم دیدار برای تحول در دهدشت

 

شهردار دهدشت بیان کرد:برای میدان مرکزی شهر دهدشت در سه حوزه معماری ؛هنری و فرهنگی با نظر متخصصین اقداماتی در دستور کار داریم که انشالله بتوانیم میدانی در خور شهروندان داشته باشیم .

پ
پ

 

شهردار دهدشت برای ساماندهی و بازسازی میدان مرکزی به عنوان  نماد شهر دهدشت وارد میدان شد.
به گزارش عصرزاگرس؛باشروع به کار شهردار جدید دهدشت برنامه های وی در حوزه های مختلف شهری و با استفاده از صاحبنظران هر حوزه صورت تخصصی در دست اقدام و عملیاتی می باشد.
خسرو دیدار شهردار دهدشت به همراه جمعی از کارشناسان و‌متخصصین حوزه معماری و آب؛فضای سبز؛گرافیک و هنر؛فرهنگی بازدیدی از سه میدان شهری دهدشت داشتند.

شهردار دهدشت در بازدید از میدان مرکزی شهر دهدشت و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش مهم این میدان به عنوان نماد و مرکزیت شهری در فضای شهری دهدشت گفت :مطالعات کارشناسان حوزه شهری نشان می دهد
میدان مرکزی شهر باید به گونه ای باشد که یک فضای سرزنده و متنوع و جذاب در عین حال آسایش و آرامش شهروندان را فراهم کند.
دیدار افزود: با نگاهی به ترکیب جمعیتی میدان مرکزی شهر دهدشت و سایر میادین نشان می دهد که میدان مرکزی شهری مرکز همبستگی اجتماعی و فرهنگی و ارتباطات چهره به چهره می باشد.
خسرو دیدار با اشاره به میدان مرکزی دهدشت و لزوم توجه ویژه به آن گفت:بحث روشنایی و رنگ آمیزی و همچنین بازسازی و ایجاد فضای سبز متنوع در دستور کار می باشد.
شهردار دهدشت بیان کرد:برای میدان مرکزی شهر دهدشت در سه حوزه معماری ؛هنری و فرهنگی با نظر متخصصین اقداماتی در دستور کار داریم که انشالله بتوانیم میدانی در خور شهروندان داشته باشیم .

وی با اشاره به دو میدان شهید شیرودی و کتابخانه دهدشت و اقدامات انجام گرفته و برنامه های در دست اقدام بیان کرد:رنگ آمیزی و بازسازی نیمکت ها؛روشنایی و بازسازی چمن در حال انجام است .
شهردار دهدشت بیان کرد:برای تحول در شهر دهدشت نیازمند همکاری و همیاری مسئولان و شهروندان هستیم تا بتوانیم شهری شایسته شهروندان شریف دهدشت داشته باشیم و از نظرات تخصصی اهل فن در حوزه های مختلف شهری استقبال می کنیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...