افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
وعدهای دولت سیزدهم  در حال عملیاتی شدن است
09 می 2024 - 9:40
معلمان نمونه گچساران با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل شدند.
پ
پ

به گزارش  صدای جنوب و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده چهارشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گچساران با اشاره به نقش سازنده معلمان گفت: تفاوتی که شغل معلمی با سایر مشاغل دارد این است که راه زندگی، رشد و ترقی را به افراد می آموزد.
استاندار با اشاره به شان ومنزلتی که معلمان در جامعه دارند، افزود: معلمان در نزد مردم دارای جایگاه و منزلت بوده و آینده در دست معلمانی است که راه علم و تهذیب را به دانش آموزان می آموزند.
وی با بیان اینکه وسیع ترین قشر جامعه قشر فرهنگیان است، گفت: بیشترین اعتبارات جاری کشور برای دو قشر فرهنگیان و جامعه ایثارگران اختصاص داده می شود البته باید قدردان معلمانی باشیم که فارغ از مشکلات هر آنچه اندوخته دارند را به دانش آموزان می آموزند.
احمدزاده در ادامه سخنان خود به وضعیت مردم غزه پرداخت و با اشاره به تجمع اعتراضاتی دانشجویان در دانشگاه های آمریکا گفت: کسی فکر نمی کرد روزی در آمریکا که مهد همه شرارت ها و جنگ های خانمان سوز است دانشجویان به پشتوانه از مردم مظلوم غزه وارد میدان شوند و تفکر جدیدی در دنیا ایجاد کنند.
استاندار بیان کرد: حرکت دانشجویان بیدار در دانشگاه های آمریکا علیه ظلم و استبداد و در حمایت از مظلومان غزه جهانی شده است که معلمان و اساتید دانشگاه در این قیام جهانی نقش اصلی را بر عهده دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه دولت ها برای ترقی و پیشرفت در کشور تلاش کردند اما برخی دولت ها موفق تر بودند.
استاندار افزود: برخی از دولت ها با امید به بیرون کشور را اداره کردند اما دولت سیزدهم با نگاه به داشته ها و توان داخلی، توانمندی های جامعه علمی و مردم کشور را اداره کرد.
احمدزاده به عملیات وعده صادق اشاره و با بیان اینکه در این عملیات قدرتمان را به رخ کشورهای جهان کشاندیم، گفت: ریشه این قدرت و توانمندی باز هم به آموزش و پرورش و دانشگاه های ما باز می گردد، اما برخی ها نمی خواهند حقایق را ببیند و چشم بر حقایق می بندند انتظار است هر کسی که جایگاهی دارد قدر و شان و جایگاه خود را بداند.
وی با بیان این مطلب که بسیاری از مشکلات کهگیلویه وبویراحمد از صف اولی ها است، گفت: معلمان به دانش آموزان یاد می دهند راستگو باشند و هرگز نباید به دنبال فریب مردم بود.
استاندار ادامه داد: متاسفانه عده ای قدر این آموزش های معلمان را نمی دانند و دست به کارهای می زنند که مصداق بی صداقتی و دروغ هستند، برخی از صف اولی ها مطالبی به خورد مردم می دهند که بوی دروغ و بی صداقتی می دهد.
وی افزود: این افراد خودشان می دانند این مطالب دروغ است اما باز مطرح می کنند و از آنچه معلمان به عنوان صداقت به آنها یاد دادند روی بر گرداندند که مصداق بی انصافی در حق جامعه است.
احمدزاده بیان کرد: بیشترین رفتاری که گرفتار آن شدیم مربوط به مردم عادی نیست مردم در کنار هم به خوبی زندگی می کنند آنچه جامعه را به هم می ریزد بی صداقتی صف اولی ها است.
استاندار بیان کرد: عده ای از کسانی که در صف اول هستند به جای اینکه جامعه را به سمت اتحاد، وحدت، صداقت، صمیمت و بیان حقایق سوق دهند با بیان مطالب خلاف واقعیت جامعه را به انحراف می کشانند.
استاندار با اشاره به اینکه گذاشتن چند عبارت در فضای مجازی و استوری گذاشتن برای این فرد و آن فرد کار خیلی راحتی است اما واقعیت ها که این استوری ها نیست گفت: من از مردم و قشر تحصیل کرده جامعه می خواهم این موارد را به راحتی نپذیرند و تحقیق کنند تا برسند به اینکه راست کجاست و دروغ کدام است.
وی عنوان کرد: اگر من احمدزاده به عنوان استاندار کم کاری کرده ام باید بپذیرم و نباید به پای دیگران بگذارم، صف اولی ها حقایق را وارونه جلوه می دهند که این بی صداقتی ها جامعه را آزار می دهد.
استاندار به تعطیلی برخی از پروژه ها در زمان قبل از دولت سیزدهم اشاره و عنوان کرد: در گذشته به هر دلیلی پروژه ای رها و تعطیل شده است اما دولت سیزدهم که صادق الوعد است آرام آرام در حال عملیاتی کردن قول هایی است که به مردم داده بود.
احمدزاده با بیان اینکه رشد و ترقی در گچساران و باشت از زمان سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۳ به استان آغاز شد، گفت: این دو شهرستان در همان زمان صاحب جاده شدند و کار باقیمانده ای در حوزه جاده سازی نمانده است.
وی در خصوص پروژه های آبرسانی به این دوشهرستان گفت: در آبرسانی امیدمان به سد چم شیر است در پمپاژهای دشت لیشتر همه تلاشمان را می کنیم که پروژه به هفته دولت برسد و پمپاژها راه بیفتد.
استاندار با بیان اینکه برای فاز دوم پمپاز آب امامزاده جعفر و خان احمد بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در سفر دور دوم دولت اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: برای دشت باشت سدشیو را پیش بینی کردیم اما سال ۹۱ شب کلنگ زنی بدون دلیل جلوی کلنگ زنی پروژه گرفته شد و مسئولان آن موقع باید پاسخ دهند که چرا جلوی کلنگ زنی آن گرفته شد.
وی بیان کرد: در دولت گذشته گفتند در پایان پل بریم نیمچه سدی احداث شود آن پروژه هم به نتیجه نرسیده تعطیل شد و ۱۰۰ میلیارد بدهی داد که در این دولت ۴۰ میلیون تومان به پیمانکار پرداخت کردیم بعد بیایم با آن عکس یادگاری بگذاریم که بی صداقتی است.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود به موضوع حاشیه تغییر مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران شهرستانی مدیران دولت هستند و از طرف دولت منصوب شدند و چشمشان به برنامه ها و سیاست های دولت است و قرار نیست دیگران برای دولت تصمیم بگیرند.
وی با بیان اینکه وزیر کشور طی مدت سه سال عمر دولت هفت بار به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده که بی سابقه است، تصریح کرد: دولت به برنامه ها و کارهایی که در دست دارد آگاه است لذا مدیران بی وقفه و مجاهدانه پای کار دولت هستند و با قاطعیت و تمام توان وظایف محموله را انجام می دهند.
احمدزاده با بیان اینکه دیگران حق ندارند برای مدیران شهرستانی و استانی تعیین تکلیف کنند، گفت: هر مدیری که ناکارآمد است باید پاسخ گوی ناکارآمدی خود به دولت باشد.
در پایان از معلمان نمونه شهرستان گچساران تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...