افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس/رئیس هیات نظارت استان طی مصاحبه ای در خصوص مطالب منتشر شده در فضای مجازی و برخی سایت های استانی در مورد انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه گفت: برخی از مطالب و آمار و ارقام منتشر شده کاملا کذب می باشد.

وی گفت: در مجموع ۱۳ صندوق ابطال شده، آراء باطله ۵۰۰۸ فقره می باشد و این رقم از آرای همه ی نامزدها و در تمامی شهرستانهای حوزه انتخابیه کسر شده است. و این مطلب که فقط از آرای یک نامزد باطل شده کاملا نادرست بوده و این ابطال و کاهش مربوط به همه ی نامزدها می باشد.

وی افزود بیشترین آراء باطله به ترتیب برای سه تن از نامزدها بدین صورت است؛ ۱۱۲۷،۳۱۰۴ و ۲۷۰ و عدد ذکر شده اخیر در فضای مجازی و سایت ها به میزان ۸۰۰۰ رای کاملا اشتباه و تکذیب میشود.

وی همچنین گفت: مطابق بررسی ها، متاسفانه آرای باطله ناشی از سهل انگاری و تخلف در برخی از صندوقها بوده و ادعای تقلب گسترده کاملا رد میشود.دکتر

جوکار در خصوص این ادعا که بیشتربن تخلف در شهرستان بهمئی صورت گرفته نیز گفت:چنین مطلبی از اساس کذب بوده و از میان ۱۳ صندوق، فقط یک صندوق در شهرستان بهمئی باطل شده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در مورد تخلف و سهل انگاری نیروهای حاضر در صندوقهای بازشماری شده نیز گفت:در این خصوص با قید فوریت برخورد قطعی و قانونی طبق ضوابط صورت خواهد گرفت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...