افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6260 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
فوت ۱۲ نفر در حوادث جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد در نوروز ۱۴۰۳
31 مارس 2024 - 11:18
مدیرکل راهداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ۴۱۶ مورد حادثه رانندگی گفت: ۱۲ نفر در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  از یاسوج، حمیدرضا پیمانجو از ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های استان از ابتدای شروع طرح نوروزی خبر داد و گفت: از ۲۴ اسفند تا نهم فروردین بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به کاهش ۶ درصدی تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: محور بابامیدان_گچساران و یاسوج به اصفهان پرترددترین محورهای استان طی این ایام بودند.وی تعداد کل سفرهای نوروزی وسایل نقلیه عمومی را بیش از ۴ هزار و ۸۴۹ مورد عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر توسط این وسایل جابه‌جا شدند.این مسئول تعداد کل تصادفات نوروزی را ۴۱۶ مورد عنوان کرد و گفت: ۶۲۰ نفر در این حوادث مصدوم شدند و ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...