افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
خبرنگاران کهگیلویه متولی برگزاری یادواره نخستین شهیداستان می شوند
15 آوریل 2024 - 8:27
به استقبال ازکنگره ملی شهدا؛ اصحاب رسانه کهگیلویه به پاس قدرشناسی از جانفشانی شهدا و پاسداشت نام و یاد قهرمانان نظام اسلامی دست به کار شدند تا با اجرای یک ویژه برنامه سهمی در بزرگترین رویداد فرهنگی داشته باشند.
پ
پ

عصر زاگرس،دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین رویدادهای فرهنگی استان است که این روزها عطر ملکوتی شهادت را در فضای استان پراکنده است.

 

در راستای این کنگره ۱۷ اجلاسیه برگزار خواهد شد که شروع این آیین معنوی از ششم اردیبهشت و همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران خواهد بود.

علاوه بر این، برگزاری یادواره‌ شهدای اقشار از دیگر برنامه‌هایی است که به استقبال از کنگره ملی اجرا می‌شود.

اصحاب رسانه کهگیلویه به پاس قدرشناسی از جانفشانی شهدا و پاسداشت نام و یاد قهرمانان نظام اسلامی دست به کار شدند تا با اجرای یک ویژه برنامه سهمی در بزرگترین رویداد فرهنگی داشته باشند.

 

این یادواره چهارشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۷ در بقعه امامزاده پهلوان برگزار خواهد شد.

شهید ولی برفی‌پور جوان ۲۰ ساله از دیار کهگیلویه که هم اینک آرامگاه وی در روستای امامزاده پهلوان است به عنوان سرباز ارتش در جبهه مبارزه با حزب کومله حضور یافت.

هجدهم شهریور۱۳۵۹ و قبل از آغاز جنگ تحمیلی در سردشت هنگام درگیری با گروه های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شــهادت رســید.

این شهید نخستین شهید دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در استان نام گرفته است .

در برپایی یادواره شهید، دفتر امام جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری دارند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...