افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6293 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان گفت:بهبهان در طول دوران کرونا در تمام حوزه ها جزء شهرستان های پیشرو و موفق بود.

وی افزود: هم در رعایت پروتکل ها، هم در بحث واکسن و تست و هم در تعداد فوتی ها نسبت به سایر شهرستان هاانتظار داریم افراد واکسن نزده شناسایی شده و در روستاها با همکاری دهیار ها و در شهر با همکاری شبکه بهداشت اقدام به تزریق واکسن نمایند.

فرماندار بهبهان عنوان کرد: پوشش واکسیناسیون در شهرستان، نوبت اول ۸۸ و نوبت دوم ۶۴ درصد است به پیک قله واکسن رسیده ایم و از لحاظ واکسیناسیون در رده های بالای کشور هستیم

زمانی اصل عنوان کرد: با توجه به گزارش ارائه شده در بحث واکسینه کردن دانش آموزان نیز وضعیت مطلوبی داریم و در صدر شهرستان های استان هستیم در اجرای طرح شهید سلیمانی پیشرو در استان و حتی کشور بودیم.

فرماندار بهبهان اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه ها و حساسیت های ما در حوزه آموزش و پرورش است و برای بازگشایی مدارس تمام نکات و مسائل را با دقت پیگیری و رصد خواهیم کرد.

در حاشیه این جلسه از دانشگاه آزاد، دانشگاه خاتم و آقایان اسلوب و صمد اورشی از نیروهای فعال در بحث کمک های جهادی تقدیر بعمل آمد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...