افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6293 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
یاسوج شهری بی‌نظیر است
26 اکتبر 2021 - 14:39
امیر قلعه‌نوعی؛ امیر قلعه‌نوعی سرمربی لیگ برتری فوتبال ایران با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از داشته‌های طبیعی زیبایی در جهان برخوردار است گفت: یاسوج شهری بی‌نظیر است.
پ
پ

امیر قلعه‌نوعی سرمربی لیگ برتری فوتبال ایران با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از داشته‌های طبیعی زیبایی در جهان برخوردار است گفت: یاسوج شهری بی‌نظیر است.

به گزارش عصرزاگرس،  علی لایق‌زاده مستندساز کهگیلویه و بویراحمدی در گفت‌وگویی که با سرمربی اسبق استقلال ایران داشت کلیپی جالب از این گفت‌وگو را منتشر کرد.
امیر قلعه نویی در این گفت‌وگو ابراز کرد: ایران کشوری خاص و در دنیا نمونه است و استان کهگیلویه وبویراحمد همچنین شهر یاسوجی یکی از استان های خاص کشور محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن طبیعت بکر که در کمتر جایی در دنیا می‌توان این طبیعت زیبا را مشاهده کرد گفت: این استان دارای آبشارهای معروفی است همچنین نمی‌توان از جنگل‌های این استان به راحتی گذشت.
قلعه نویی در ادامه به وضعیت این استان با افسوس گفت: کهگیلویه و بویراحمد داشته های فراوانی دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...