افزونه جلالی را نصب کنید. 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6294 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
حضور متفاوت در فرمانداری کهگیلویه برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر ؛ حرکتی که با احترام به شهدا آغاز شد /+تصاویر
14 مارس 2021 - 7:35
فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر دهدشت امروز با یک ثبت نام متفاوت ادامه یافت.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،حبیب دیبا جوان با انگیزه شهرستان ظهر امروز با حضور تعدادی از بزرگان قبایل و طوایف شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و احترام به قوانین و مقررات ابلاغی شهرستان پس از اهدا گل به قبور مطهر شهدا  و میثاق با آرمان های بلند شهدا در فرمانداری کهگیلویه حضور یافت و فرایند ثبت نام خود را به پایان رساند.

بهره مندی از روحیه تعامل و همکاری ،مشورت پذیری و توانمندی در شناخت فرصت ها از جمله ویژگی های حبیب دیباست.

وی با حضور در تشکیلات اجتماعی سیاسی و مشارکت در کارهای فرهنگی در کنار ارتباطات گسترده اجتماعی با اقشار مختلف جامعه و بزرگان طوایف نشان داده می تواند عنصری مفید برای پارلمان شهرداری دهدشت باشد.

متن بیانیه انتخاباتی “حبیب دیبا” بدین شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شهدا زنده یادان تاریخ  و نقشه راه آیندگان برای رسیدن به عزت ،سربلندی و سرافرازی هستند و  در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ۲۲ اسفند به عنوان روز تجلیل از شهدا به حق و شایسته نام گذاری شده است و برماست که همواره پاسداشت راه این عزیزان را مشی غالب زندگی شخصی و اجتماعی خود بدانیم.

در آغاز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان این مرز و بوم و ادای احترام به جامعه سرافراز ایثار و شهادت  عرض کنم که اینجانب حبيب ديبا بر اساس یک تکلیف اجتماعی ، علاقه مندی و خدمت به این آب و خاک و مردم عزیز وارد عرصه انتخابات ‌ شهر دهدشت شدم.

حقیقت این است که علاوه بر تعهد و تخصص وبهرمندی از سایر مشخصه ها ؛ افرادی باید وارد شورای شهر شوند که دارای  شجاعت ،آزادگی و خلاقیتی  که در طول دوران خدمت خود بتوانند تمامی خلاء هاي قانونی شهری ، مشکلات ساختاری، تعهدیدات و گرفتاریهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را به خوبی شناخته، تحلیل محتوی نموده و درنهایت برای آنها راه حل های عقلایی و کارآمد ارائه کنند.

اگر شورای شهر دراثر بی تفاوتی و کم اثریبه محلی برای  کسب منفعت فردی و قومی اعضا  تبدیل شود به یک کانون بی حاصل و محل دعوا و  گروکشی تبدیل شده و آن وقت است که  رشد و پیشرفت و توسعه شهر بی معنی میشود  و  انرژی و سرمایه ها به هدر رفته موجی از نگرانی ، نارضایتی و بی تفاوتی شهر را فرا میگیرد پس لازم است که همه ما با پذیرش مسئولیت اجتماعی خود  با هر عقیده و اعتقاد شخصی که داریم برای  تحقق خواسته های مردم و افزایش کارائی شورا و ترغیب روحیه مطالبه گری  در انتخابات شرکت کنیم.

اینک  با توکل بر خدای بزرگ و برای کمک به توسعه و آبادانی کهن شهرمان ؛دهدشت عزیز و با سابقه دیرین پا در عرصه رقابت  انتخابات خواهم گذاشت و امیدواریم با استعانت از خدا و بهره گیری از الطاف بی کرانش با نگاه پرمهر شما افتخار خدمت را به من ارزانی فرمایید.

شورا به افرادی نیاز دارد که بتوانند به نفع منافع عمومی و انتظارات مردم  حرف حق زده و دچار خطا و لغزش نشود و بدون توجه به حواشی به دور از سیاسی کاری و دوری از نگاه قومی قبیله ای که آفت بزرگ توسعه است  حرکت و تلاش کند.

مردم عزیز دیارم ؛ به خوبی شهر را میشناسم و در جریان تمامی مشکلات هستم با قوانین و مقررات شورای شهر آشنا هستم و معتقدم و باور دارم که  با راهبردی سنجیده و ترسیم نقشه راه در شورای شهر با مدد از نظر و مشورت نخبگان و استعدادهای پرشمار شهر می توانیم دهدشت را به آنچه حقش است و مردم انتظار دارند و شایسته است برسانیم.

پیشاپیش ازحسن  اعتماد، حمایت و رای شما مردم قدر شناس سپاسگذاری نموده و ضمن احترام به رای و نظر مردم و تمکین در برابر قانون و حفظ نظم و امنیت انتخاباتی پرشور خواهیم داشت.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

ارادتمند وكوچك شما؛حبيب ديبا

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...