افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مدیران کل برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند/ امین درخشان ، لوح تقدیر مدیرکل برتر را از دستان وزیر فرهنگ و ارشاد دریافت کرد(فیلم+تصاویر)
01 ژانویه 2024 - 1:31
پ
پ

به گزارش عصـرزاگـرس، همایش سراسری مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۱۰ دی ماه با حضور دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، روئسای سازمان ها و معاونین و مدیران ارشد این وزارت با انتخاب و تجلیل از مدیران کل برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه باغ زیبای تهران برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد ضمن تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد حاج قاسم سلیمانی گفت: سمفونی ویژه حاج قاسم سه شنبه شب در تالار وحدت رونمایی خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر تلاش های مدیران کل در استانها افزود: در سفرهایی که به استانها داشتیم شاهد زحمات ارزشمند برخی از مدیران کل بودیم که شایسته تقدیر است .

وی در ادامه با اشاره مسأله مهم انتخابات اسفندماه افزود : توجه به بحث انتخابات بسیار مهم است و درهمین زمینه رویدادها در جهت افزایش نشاط اجتماعی حرکت کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در پررونق ترین دوره خودش به سر می‌برد و ارقام گواه و مستند این گفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: اسناد موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی بعد از سالها و بعضاً مطالبات بیست سی ساله مورد مطالبه بوده است که در حال گردآوردی و تصویب است.در حوزه فلسطین و غزه باید این بخش ثابت تمام جشنواره‌ها باشد.

اسماعیلی گفت: استفاده از ظرفیت‌های اهل سنت مورد توجه است در همین زمینه اعزام یک رایزن فرهنگی اهل سنت به قاهره را داشتیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور در ادامه با بیان اهمیت توجه به مسایل قرآنی بیان کرد: نمایشگاه قرآن امسال یک فرصت است چرا که همزمان با تعطیلات عید نوروز است و باید به این ظرفیت ها توجه شود.

ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.
بر پایه این گزارش مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کهگیلویه و بویراحمد ، اردبیل ، خراسان شمالی و جنوبی به عنوان مدیران کل برتر وزارت فرهنگ و ارشاد انتخاب و وزیر ارشاد از آنها با لوح تقدیری تجلیل کرد.

دیدگاه های مردم

  1. احسنتم دکتر درخشان عزیز

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...