افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اهدای خون جمعی از دانشجویان و بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر
23 آوریل 2024 - 14:53
به مناسبت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین هفته سلامت به همت معاونت اجتماعی بسیج دانشجویی استان جمعی از دانشجویان و بسیجیان با حضور در مرکز انتقال خون شهر یاسوج خون خود را اهدا کردند
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،ایمان الهی معاون اجتماعی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته سلامت گفت: به مناسبت دومین کنگره شهدای دانشجوی استان پویش اهدا خون از این هفته و همزمان با سالروز تأسیس سپاه انقلاب اسلامی آغاز و تا پایان هفته سلامت در شهرهای مختلف و دانشجویان دانشگاه های استان ادامه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک و همکاری نهادهای متولی ان شاء الله این پویش همه ساله و به مناست های مختلف در بین عموم دانشجویان ترویج پیدا کند تا فرهنگ اهدا خون فرهنگی فراگیر بین جوانان و اقشار مختلف مردمی جهت تأمین بانک خون استان صورت پذیرد.

دکتر عباس رضایی رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج ضمن قدردانی از ایجاد پویش اهدا خون ابراز داشت: دانشجویان از اقشار تأثیری گذار جامعه هستند که حرکت آنان، سایر اقشار را نیز به حرکت در می آورد.

وی بیان داشت: امید این است که نه تنها دانشجویان بلکه سایر آحاد مردمی افراد بیشتری را به سمت اهدا خون سوق دهند، تا در حوادث مختلف بانک خون در همه حال آماده باشد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...