افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جستجو برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان ادامه دارد
23 آوریل 2024 - 23:56
مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک چهارساله که ظرف ۲ روز گذشته تاکنون در رودخانه خرسان شهرستان دنا غرق شده همچنان ادامه دارد.
پ
پ

محمد رستمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: روز گذشته غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به ما گزارش شد که تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شده است.

وی تصریح کرد: این کودک چهار ساله در مسیر رودخانه قرار گرفته بود که آب رودخانه آن را با خود برد.

رستمی تصریح کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک و از ۲ روز گذشته آغاز کرده اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است و روز گذشته هم تیم غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کل کشور موضوع غرق‌شدگی به سازمان آتش‌نشانی‌ها واگذار شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرماست.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...