افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اهدای خون، مصداق عینی مردمی سازی سلامت
23 آوریل 2024 - 8:25
مدیرکل انتقال خون اصفهان

برای اینکه اداره کل انتقال خون اصفهان جوابگوی مراکز درمانی استان باشد، روزانه به ۶۴۰ نفر اهدا کننده خون نیاز می باشد.

پ
پ

 

به گزارش  عصرزاگرس، ، کیان دهراب پور مدیرکل انتقال خون اصفهان ضمن تبریک هفته سلامت سال ۱۴۰۳ مزین به شعار سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت، اهدای خون را مصداق عینی مردمی سازی سلامت عنوان کرد.

دهراب پور اذعان کرد :اهداکنندگان خون سربازان گمنام سلامت می باشند که در هر بار اهدای خون، سلامتی را حداقل برای سه نفر به ارمغان می آورند.

وی گفت :در سال ۱۴۰۲ بازای هر روز کاری، ۵۸۰ نفر اهداکننده به مراکز اهدای خون استان مراجعه که ۴۶۰ نفر از آنها موفق به اهدای خون شده اند و در سال ۱۴۰۳ باید تعداد ۶۴۰ نفر اهداکننده مراجعه نموده تا این اداره کل بتواند جوابگوی مراکز درمانی استان باشد.

مدیرکل انتقال خون استان ضمن دعوت از جوانان و بانوان استان برای مشارکت بیشتر در امر اهدای خون بیان کرد ۱۷ درصد از اهداکنندگان خون در استان اصفهان زیر ۳۰ سال می باشند که این انتظار از جوانان ایثارگر استان می رود که در سال جدید به ۲۷ درصد ارتقاء یابد.

کیان دهراب پور ضمن برشمردن تبعات مثبت جسمی و روحی اهدای خون برای همگان بخصوص حوانان گفت هر فرد از ۱۸ سالگی می تواند اهداکننده خون شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...