افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امام جمعه سوق: خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تعرض به تمامیت اراضی ومنافع ملی خود را در هیچ شرایطی برنمی تابد همانطور که در هشت سال دفاع مقدس این را ثابت کرد(+تصاویر)
19 آوریل 2024 - 15:48
همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ شهر سوق با حضور اقشار مختلف مردم این شهر وبا حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهر به امامت حجت الاسلام شیخ مهدی کیانی اصل اقامه گردید.

خطیب جمعه سوق در خطبه دوم در خصوص عملیات موشکی وپهپادی سپاه پاسداران بیان داشتند:در باب عملیات وعده صادق اولاً تقدیر تشکر می‌کنیم از نیروهای جان بر کف و سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پاسخی کوبنده و حیرت انگیز انجام دادند،ثانیا این عملیات اخیر از چند جهت بهت‌آور بود:

1-ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران حتی گنبد آهنین که بهش افتخار میکردند نتوانست کاری کند.

2- عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران

3-این فقط نمایش قدرت بود نه اِعمال قدرت

4-عظمت عملیات در ناکام گذاردن پدافند ۳مرحله‌ای غرب

5-عظمت عملیات در شفافیت عمل و اقدام

6-عظمت اقدام ایران از نظر زمان عملیات

7- عظمت عملیات در نمایش بخشی از اقتدار دفاعی ایران

8-عظمت در بُعد پیوند میدان و دیپلماسی

همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.

پوشش سراسری و بهنگام اخبار این حماسه توسط رسانه ملی، قرار گرفتن در جایگاه مرجعیت خبری برای دنیا و تسلط و غلبه در میدان تصاحب روایت اول، انصافا جای تقدیر و سپاس دارد.

اهداف اصلی عملیات وعده صادق تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونسیتی بود که دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

جمهوری اسلامی ایران تمامیت ارضی و منافع ملی را در هیچ شرایطی بر نمی‌تابد همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس این را ثابت کرده و هم سایر واکنش‌هایی که دلاور مردان ایرانی در این مدت ۴۵ سال گذشته داشتند.

دشمن بداند که این پاسخ نظامی ما عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هرگونه اقدام ماجراجویانه بعدی پاسخ ایران قوی، قاطع، فوری و حداکثری و پشیمان کننده خواهد بود که اسرائیل و حامیانش را پشیمان خواهد کرد.

نهادی مکتبی برای صیانت و اعتلاء گفتمان انقلاب اسلامی

مهدی کیانی اصل به روز دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسدارن اشاره وگفتند:به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 2 اردیبهشت و به‌پاس حماسه تنبیه رژیم صهیونیستی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود، امروز بحمدالله به مثابه «كَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» است.

هویت سپاه ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی، قوام می‌یابد. اگرچه سپاه هویتی نظامی دارد اما نظامی‌گری در واقع یک بُعد از ابعاد این نهاد مکتبی است.

سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهم‌ترین رکن آن را تشکیل می‌دهد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان‌شمول است که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد.

در شهر سوق نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی در مسیر محل نماز جمعه تا میدان امام خمینی ( ره) ضمن تشکر وحمایت از عملیات وعده صادق ،شعار‌های ضد صهیونیستی سر دادند و تاکید کردند در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و محکومیت استمرار جنایات علیه مردم مظلوم و شجاع غزه در صحنه هستند و دنیا بداند کوچک‌ترین اشتباه آنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌تری خواهد داشت.

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...