افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6286 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار خبرنگاران با امام جمعه دهدشت به مناسبت سالروز نماز جمعه (+تصاویر)
24 جولای 2021 - 15:36

به مناسبت چهل و دومین سالروز نماز جمعه جمعی از خبرنگاران با حضور در دفتر امام جمعه این روز را ارج نهادند.

نویسنده : خلیل مهرجو
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،حجت الاسلام وحدانی‌فر در این دیدار ضمن قدردانی از حضور خبرنگاران و تکریم نهاد امامت جمعه اظهار داشت: رسانه را نه در شعار لفظی بلکه به عنوان. مهمترین فاکتور برای شنیدن صدای مردم باور دارم.

امام جمعه دهدشت گفت: خبرنگارانی که به تبیین خدمات نظام می پردازند و واقعیت ها را انعکاس می دهند و نقادی منصفانه دارند به کار عبادی مشغول هستند.

وی تلاش رسانه ها برای پیگیری مشکلات مردم را کار خیر و عبادت خواند و.افزود:جایگاه قلم مقدس است به همین دلیل خداوند متعال به آن قسم یاد کرده است.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه خبرنگاران با نهاد امامت جمعه ارتباط حسنه دارند از زحمات آنها در انعکاس برنامه های این نهاد قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: تریبون نماز جمعه هم رسانه مستقل و.پل ارتباطی بین مردم و.حاکمیت است.

وحدانی فر با بیان اینکه نماز جمعه به برکت خون شهدا راه اندازی شده و جایگاه خدمتگزاری است، گفت: همواره خود را مکلف به پاسخگویی مردم می دانم.

در این دیدار خلیل مهرجو رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه اظهار داشت:همیشه تعاملی دو سویه بین دفتر امام جمعه و خبرنگاران بوده و بخاطر همین تعامل و این ارتباط سایر دوستان در کنار نهاد دفتر امام جمعه هستند.

وی ابراز داشت: تریبون نماز جمعه برای  بیان دغدغه ها و مشکلات مردم است و اصحاب رسانه همیشه همراه این تریبون بودند و کوتاهی ندارند.

در این دیدار خبرنگاران با اهدای شاخه گل از امام جمعه تجلیل کردند و سالروز نماز جمعه را پاس داشتند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...