افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6321 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس، ؛دوشنبه ۱۰اردیبهشت ماه ۱۴۰۳مسابقات استانی قرآن و عترت و نماز با حضور مدیرکل قرآن؛عترت و نماز وزارت آمورش و پرورش؛سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان چرام و دانش آموزان مناطق مختلف آموزش و پرورش استان و با استقبال پرشور از میدان عصر عاشورای چرام تا مصلی نمازجمعه چرام انجام گرفت .
دانشی مدیر آمورش و پرورش چرام گفت :مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن؛عنرت و‌نماز آموزش و پرورش دانش آموزان استان کهگیلویه و‌بویراحمد به میزبانی شهرستان چرام در رشته های مختلف آوتیی و پژوهشی تفسیر؛نهج البلاغه؛صحیفه سجادیه؛احکام؛؛گفتمان مهدوی؛قرائت؛تحقیق و ترتیل و اذان ؛حفظ؛انشای نماز و مداحی ؛دعاخوانی برگزار می شود.
وی افزود؛این مسابقات امروز با حضور دکتر باقری مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش آغاز و تا روز پنج شنبه ۱۲اردیبهشت ادامه دارد.
دکتر میکائیل باقری مدیرکل قرآنی وزارت آموزش و پرورش از همکاری و هم افزایی و استقبال بسیار خوب از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که با پرچمداری امام جمعه محترم چرام و مسئولان در شهرستان چرام برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: بعداز مرحله استانی که در ۳۲استان در حال برگزاری است ؛مسابقات مرحله کشوری در دو استان مازندران و مشهد برگزار می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...