افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6293 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نیروی انتظامی در برقراری نظم، آرامش و امنیت نقش سازنده دارد
07 اکتبر 2023 - 15:24
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نیروی انتظامی نقش سازنده ای در برقراری نظم، آرامش، امنیت و مبارزه با جرایم ایفا می کند
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز شنبه در مراسم رژه صبحگاهی نیروی انتطامی با تبریک هفته فراجا، گفت: اعضای شورای تامین استان در جهت برقراری امنیت پایدار در استان وظایف حساس و سنگینی برعهده دارند و زحمات زیادی می شوند.

استاندار با بیان اینکه، نقش موثر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش جامعه قابل تقدیر است افزود: نیروی انتظامی مجاهدانه به صورت میدانی پای کار بوده و هیچ کاری نیست که برای پیشبرد آن حضور نداشته باشند.
وی با بیان اینکه، مردم از نیروی انتظامی اعتماد و اطمینان کامل دارند و قدردان زحمات آنها هستند، افزود: نیروی انتظامی در همه زمینه ها به فکر رفاه، امنیت و سلامت مردم هستند.
استاندار عنوان کرد: نیروی انتظامی در پیشگیری و مبارزه با جرایم در جامعه و برای جلوگیری و کاهش حوادث رانندگی در تمام مسیرها نقش سازنده ای ایفا می کند.
احمدزاده بیان کرد: نیروهای انتظامی ایجاد کننده نظم و امنیت در همه سطوح مختلف در مناطق شهری و مرزها هستند.
احمدزاده ادامه داد: نیروی انتظامی سال جاری برای ایجاد آرامش و آسایش مردم شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند که سه تن از این شهدا فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
استاندار به اقدامات سازنده نیروی انتظامی در فتننه های سال گذشته اشاره و عنوان کرد: ملت ایران در آشوبی که دشمن طراحی کرده بود رشادت و اقتدار نیروی انتظامی را به عینه مشاهده کردند آنها از جان خود گذشتند اما صحنه را به آشوبگران و ضد انقلاب نسپردند.
احمدزاده خاطرنشان کرد در این حادثه تعدادی از فرزندان ایران اسلامی در فراجا برای اینکه خدشه به آرامش مردم وارد نشوند به شهادت رسیدند که قدردان همه زحمات و تلاش های آنها هستیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...