افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6293 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بشارت:چراغ اصلاحات در شورای شهر چرام روشن است/اعتماد دوباره شهروندان چرامی را بی پاسخ نمی گذارم
05 جولای 2021 - 15:16
عضو منتخب ششمین دوره شورای شهرچرام بشارت عضو فعلی و آینده شورای شهر چرام برای دومین بار متوالی در ششمین دوره انتخابات شورای شهر انتخاب شد تا همچنان نتیجه عملکرد خوب و شجاعت خود را از شهروندان چرامی دریافت نماید..
پ
پ

بشارت عضو فعلی و آینده شورای شهر چرام برای دومین بار متوالی در ششمین دوره انتخابات شورای شهر انتخاب شد تا همچنان نتیجه عملکرد خوب و شجاعت خود را از شهروندان چرامی دریافت نماید.

به گزارش عصرزاگرس ؛دکتر ابوالفتح بشارت پدیده انتخابات دور پنجم شورای شهر چرام و جوانترین کاندیدای دور گذشته که به زعم شهروندان و کارکنان و کارگران خدوم شهرداری دارای صداقت و شجاعت بود توانست در رقابتی سخت و نفس گیر بار دیگر مورد اعتماد قرار گرفت و‌به عنوان یکی از پنج عضو اصلی شورای شهر چرام دوره ششم انتخاب شود.
دکتر ابوالفتح بشارت نسبت به شفاف سازی سازی هزینه های خود در انتخابات شورای شهرچرام بیان کرد:هزینه های انتخاباتی اینجانب کمتر از پنج میلیون تومان است.

وی افزود:هزینه چاپ و نصب بنرهای تبلیغاتی ۵۵۰هزارتومان و چاپ پوسترهم ۴۵۰هزارتومان می باشد.
بشارت اضافه کرد :پذیرایی روز انتخابات ۱ میلیون تومان و پذیرایی بعداز انتخابات (صرف شیرینی )کمتر از یک میلیون تومان و‌سایر هزینه های جاری کمتر از ۲ میلیون تومان بوده است که در مجموع ۵میلیون تومان می باشد‌.

منتخب مردم چرام در شورای شهر چرام با کنایه به بعضی اقدامات قبل از انتخابات و هزینه های صورت گرفته بیان کرد:هیچ نهاد و ارگانی برایم هزینه نکردند؛ بسته های مشکوک نداشتم و آنچه داشتم حمایت شهروندان عزیز و فهیم چرامی بود.
بشارت که از کاندیداهای اصلاح طلب شورای شهر چرام است اظهار داشت :از ترکیب جدید شورای شهر چرام خوشبینم
قطعا از پیشنهادات و راهکارهای اساتید و عزیزانی که کاندیدای شورای شهر بودن و شایستگی خدمت داشتند اما نتوانستیم در شورای آینده کنار هم باشیم استفاده خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: بالاخص از تنها بانوی شجاع (خانم جهانبخشی) که قابلیت بالایی داشت و شهامت و شجاعت خود را برای کاندیداتوری شورای شهر نشان داد تشکر میکنم انشاالله از ایشان به عنوان مشاور شورای شهر آینده در امور بانوان استفاده خواهیم کرد و قطعا در توسعه زیرساخت های شهری و ایجاد پارک بانوان تلاش می کنیم که در این دوره به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلب هستم و علیرغم فضای انتخابات ریاست جمهوری ولی در ستاد دکتر همتی حضور داشتم چرا که اهل زد و بند پشت پرده نیستم و شفاف تصمیمات سیاسی و اجرایی خود را اعلام می کنم و اگر در سطح بالا رقابت را از همفکرانم نمی گرفتند صندوق های رأی چیز دیگری بود و معتقدم شفافیت باید مهم ترین اصل باشد.

براساس این گزارش دوتن از منتخبین شورای دوره ششم (آقایان بشارت و اخلاقی ) از اصلاح طلبان شهر چرام می باشند.که با حضور این دو نفر چراغ اصلاحات در شورای شهر چرام روشن است.
گفتنی است بشارت از نیروهای وفادار به محمود منطقیان است که سال ۹۴ از دکتر کامرانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سال ۹۸ ازدکتر دهبانی حمایت کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...