افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6293 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اقدامی متفاوت و ماندگار از کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران
27 می 2021 - 8:39

بر همین اساس با این کاندیدای محترم ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفتگویی بصورت مجازی انجام دادیم که اقای دستاران در این گفتگو به برخی از برنامه های خود در انتخابات پیشرو اشاره نمودند.

پ
پ


به گزارش عصرزاگرس،اقای دکتر حسن دستاران کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در ادامه نهضت خدمت رسانی به مناطق محروم و به منظور شفاف‌سازی و در جهت اعتمادسازی و سلامت انتخابات هزینه های تبلیغاتی خود در انتخابات پیشرو به مناطق محروم و افراد بی بضاعت و ناتوان اختصاص میدهد. به اعتقاد ایشان اختصاص هزینه های تبلیغاتی به مناطق محروم و افراد بی بضاعت بیانگر پاکدستی کاندیدای محترم قبل از پذیرش مسوولیت و مطالبه رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست های کلی انتخابات می باشد.


بر همین اساس با این کاندیدای محترم ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفتگویی بصورت مجازی انجام دادیم که اقای دستاران در این گفتگو به برخی از برنامه های خود در انتخابات پیشرو اشاره نمودند.
پروانه رايگان براي مسکن زوج هاي جوان
«دکتر حسن دستاران» از کانديداهاي شوراي اسلامي شهر تهران مي گويد: پس از عضويت در شورا اعطاي رايگان پروانه ساخت مسکن به زوج هاي جوان براساس قانون، حذف استعلام شهرداري در نقل و انتقال املاک، تخفيف حداکثري جريمه هاي کميسيون ماده 100 شهرداري، دريافت قانون 2 درصد درآمد معادن براي احيا و آباداني شهر، مبارزه با دلالان زمين و حذف هزينه تغيير کاربري را دنبال خواهد کرد.
احقاق حقوق بانوان
اقای دستاران هدف اصلي اش براي کانديدا شدن را دفاع از حقوق بانوان عنوان مي کند و مي گويد: اسلام دین برابری ، عدالت و ازادی است، بزرگترین دغدغه بانوان داشتن شغل و استقلال مالی است و نبود شغل مناسب و برخودار نبودن از جایگاه و مرتبه شغلی متناسب با توانایی های تمام بانوان از دیگر مشکلات امروزی جامعه می باشد و از طرفی توانمندسازي بانوان و ارتقاي سطح حضور آنان در همه صحنه ها به صورت قاطع و پررنگ، ثابت کردن قدرت بانوان در تمام عرصه ها از جمله اولويت هايم است. به اعتقاد بنده، اگر همه به وظايفي که در قانون براي آن ها مشخص شده است عمل کنند، مشکلات جامعه رفع خواهد شد. ولی زنان با همه این مشکلات هنوز لبخند می زنند و امیدوارند ، امیدی که شاید بتواند نیروی محرکه تغییر به همت خود زنان باشد.
تشکيل کارگروه هاي تخصصي در شورا
تاسيس شوراي محله ها با حضور معتمدان و تشکيل کارگروه هاي تخصصي در حوزه هاي عمراني، بهداشتي، فرهنگي، اجتماعي و …،دفاع از حقوق شهروندان و ارتباط مستمر با شهروندان را از جمله برنامه هاي اقای حسن دستاران می باشد. همچنين ایشان بر تلاش براي تعديل و منطقي کردن عوارض شهرداري نيز تاکيد دارند..
ساخت فضاهاي ورزشي در محله ها
ايجاد فضاهاي ورزشي در محله ها و توجه بيشتر به ورزش بانوان هم از برنامه هاي اقای حسن دستاران جهت احياي صنعت گردشگري، توجه به ميراث فرهنگي، حمايت از کارگاه هاي زودبازده خصوصي، تشکيل کميسيون هاي مشاوره اي، توزيع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهر و ايجاد شعبه باشگاه دانش پژوهان جوان را از جمله برنامه هايش در صورت عضويت در شورا اعلام مي کند.
احداث درمانگاه در مناطق کم برخوردار
تلاش براي احداث درمانگاه در مناطق کم برخوردار هم مهم ترين برنامه کاري و اجراي طرح جامع شهر، افزايش فضاهاي سبز و تفريحي، ارتقاي وضعيت کيفي ساخت و سازها، جذب 2 درصد ارزش افزوده معادن و بهره گيري از تجربه علمي و فرهنگي بخش خصوصی و صاحبنظران براي جذب سرمايه گذار نيز از ديگر برنامه هايم در صورت ورود به شوراست.
تکميل پروژه هاي در دست اقدام
تکميل پروژه هاي در دست اقدام شهرداري از جمله پروژه زیرگذر استاد معین یکی از پروژه‌های مهم شهرداری تهران در سال جاری است اهمیت این پروژه به این دلیل است که محله استاد معین را به محله طرشت متصل می‌کند اهمیت فراوانی دارد و همچنین پروژه‌های صیاد شیرازی، کنارگذر امام‌علی و پروژه‌های دیگری نظیر آن می بایست به بهره بردای برسد ، اقای دستاران در ادامه استفاده از نخبگان و شهروندان در عرصه هاي مختلف به ويژه دفاع از حقوق شهروندي، برنامه ريزي براي جلوگيري از خام فروشي مواد معدني و استفاده از ظرفيت هاي شهر براي توسعه مراکز تفريحي را از برنامه هاي خود عنوان کردند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...