افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6293 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
خطیب جمعه شهر سوق : تعزیرات حکومتی ، اداره صمت، اصناف در خصوص گرانی ها نظارت کنند پای کار بیایند* 
11 مارس 2022 - 17:15
زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب است ؛ یکی از مهمترین نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، الگوسازی از شهدا برای جامعه است
پ
پ

 

به گزارش عصر زاگرس،نماز عبادی سیاسی امروز جمعه بیستم اسفند ۱۴۰۰ شهر سوق به امامت حجت الاسلام والمسلمین مهدی کیانی اصل در مسجد صاحب الزمان شهر سوق اقامه گردید خطیب جمعه شهر سوق در خطبه دوم به روز ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا اشاره وفرمودند ویاداورشدند بزرگداشت یاد شهیدان ، صرفاً یک وظیفه سازمانی نیست بلکه یک وظیفه همگانی اسلامی و انقلابی است ؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب ، امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا ، کمتر از خود شهادت نیست .

زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب است ؛ یکی از مهمترین نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، الگوسازی از شهدا برای جامعه است.

طرح راهیان نور یکی دیگر از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است ؛ طرح راهیان نور و سفر به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس به منظور ایجاد روحیه و پرورش عقلانیت دینی و روحیه استراتژی و استقامت در نسل جوان می شود.

مهدی کیانی اصل در خصوص یازدهم شعبان ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان اظهار داشت جوانی فصل ناب جهاد اکبر است.

حضرت علی اکبر نمونه یک اسوه کامل و الگوی متعالی برای ما بخصوص برای جوانان هست.

حضرت علی اکبر قاطعیت و استقامت بر حق داشت ؛ رادمردی و شجاعت از خصوصیات دیگر ایشان هست. خطیب جمعه سوق به گام بلند سپاه در فضایی شدن اولین کشور ، می توانند ابزاری راهبردی در تقویت بازدارندگی دفاعی و نظامی به حساب آیند.

این اتفاق مهم غلبه بر اراده هایی است که می خواستند ما را در زمین قفل کنند ولی ما توانستیم بر دشمن غلبه کنیم. در ادامه خطبه دوم امام جمعه سوق بیان داشتند غرب در مواجهه دوگانه و نژادپرستانه با جنگ در اوکراین و یمن این مواجهه نشان می‌دهد که کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند ، نشان دهنده این است که کشورهای غربی تنها در خدمت انسان های سفید پوست ، غربی و مسیحی است و دیگران را واجد شرایط و حمایت نمی دانند ( جنگ اوکراین نمایشگاه تناقضات رفتاری غرب در مواجهه با حوادث جهان است ) .

گرانی های افسارگسیخته باعث ناامیدی مردم می‌شود.

کیانی اصل به گرانی ها اشاره وگفتند متاسفانه در اقلام اساسی و ضروری مورد نیاز مردم ، شاهد گرانی های افسار گسیخته هستیم و مردم توان خرید اقلام اساسی را ندارند و نیاز به اقدام عاجل از سوی دولتمردان داریم ؛ اما متاسفانه آنگونه که باید و شاید نظارت صورت نگرفته است .

از اقدامات خوب دولت در بخش های مختلف تقدیر و تشکر می کنیم ولی واقعاً این نگرانی ها مخصوصن در ایام نزدیک به عید ، داد مردم را در آورده است.

از تعزیرات حکومتی ، اداره صمت ، اصناف می‌خواهیم که نظارت کنند ، نگذارند بیش از این برای مردم مشکلات به وجود بیاید و مردم ناامید بشوند

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...