افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6133 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
چرا نمیذاریم استاندار خودش تصميم بگیرد/چرا نخبه کشی در استان پایان نمی یابد
20 اکتبر 2021 - 10:03
حذف نخبگان و چهره‌های شاخص و دارای محبوبیت مردمی هنوز هم در استان کهگیلویه و بویراحمدادامه دارد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ،حمید رضا رحیمی نیا فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی نسبت به نخبه کشی در استان واکنش نشان داد.

متن رحیمی نیا به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

چرا نمیذاریم استاندار خودش تصميم بگیرد.

چرا نخبه کشی در استان پایان نمی یابد

حذف نخبگان و چهره‌های شاخص و دارای محبوبیت مردمی هنوز هم ادامه دارد.
اگرچه یک چهره مشهور و البته محبوب می‌تواند در شمول و دایره نخبگی قرار گیرد اما آنچه تغییر نکرده نحوه نگاه مردم و البته ساخت قدرت به معروفیت و محبوبیت است.

آیا جامعه ما محبوب‌ستیز و نخبه‌کش است؟

بپردازیم به استاندار بومی و خوشنام خودمان دکتر احمد زاده:

آنچه که کاملا مشهود هست از زمان انتصاب دکتر احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، که اگر مقایسه کنیم از جمله استاندارهای بومی دارای کارنامه غنی و همینطور برنامه مدون و همچنین تجربه های گرانبها در سطوح مختلف دستگاه‌های متعدد و از طرفی تدین ،تعهد ،صداقت،اهل مشورت بودن ،اخلاص در عمل و سلامت نفس ایشان زبانزد عام و خاص هست.

ولی متاسفانه فقط بدلیل اینکه فرزند همین استان هستندهر روز یک انتقاد ،هر روز یک خط و نشان متوجه ایشان میکنیم و میدانی مثل میدان مین برایش تدارک دیدیم ولی استانداران غیر بومی که فقط می‌آیند تا با استاندار شدن رزومه خود را غنی کنند میدانی پر از گل و بلبل تدارک می‌بینیم.

دور نشیم همین استاندار سابق مگه دو تا از معاونین مهم ایشان دست دو نفر غیر بومی نبودند چرا صدای هیچکس در نیامد تازه بر عکس همه حمایت کردند و تشویق.

حالا استانداری که با صداقت اعلام کرد که نظر دارد در تمام سطوح از فرزندان این استان با مشورت نخبگان استفاده کند برایش سنگ اندازی میکنیم و نمیذاریم درست تصميم بگیرد..

برادران و خواهران گرامی بگذارید استاندار عزیز استان که از جمله نخبگان مدیریتی کشور هست و بر شرایط استان کاملا اشراف دارد خودش همکاران خود را انتخاب کند تا اینکه ان شاالله بتواند بر ابرمشکلات استان به یاری خدا فائق بیاید و خودش هم جوابگو باشد.
چون با اختیار تام دادن می‌شود افراد را جوابگو کرد.

حمید رضا رحیمی نیا

دیدگاه های مردم

  1. درود بر جناب رحیمی نیا، واقعا درست و بجا انتقاد فرمودید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...