افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
معلم‌ها کارنامه‌دار می‌شوند/ معلمین پرکار تشویق و کم کارها هم تذکر می گیرند
11 جولای 2022 - 21:43
معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد؛ معاون آموزش و پرورش استان گفت: از مهرماه امسال کارنامه معلم صادر خواهد شد و عملکرد معلمین در طول هفته ماه و سال بررسی و به خودشان اعلام می شود.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، محمد جمالی معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با بیان برنامه های در دست اقدام این اداره کل اظهار کرد: همزمان با هم چند کار انجام می‌دهیم کلاس های جبرانی در استان در حال برگزاری است اولین استانی هستیم که قبل از موعد کشوری کلاس های جبرانی را شروع کردیم.

معاون آموزش و پرورش استان گفت: بازدید های مستمری از پایگاههای تابستانی در استان داریم که اقدامی بی‌نظیر بوده و تیم‌هایی مشخص شده که از پایگاه های استان بازدید داشته باشند، ۲۰ درصد دانش آموزان تحت پوشش هستند که سعی می‌کنیم رقم از نرم کشوری بالاتر باشد همچنین کلاسها به صورت رایگان برگزار می‌شود.

این مسئول در آموزش و پرورش استان گفت: نشستی با رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص توانمندسازی معلمان برگزار کردیم  در سه شهرستان بزرگ استان برای ۱۹ عنوان درسی ۲۳۰۰ معلم توسط استادان دانشگاه یاسوج آموزش داده خواهند شد.

جمالی افزود: از نیمه دوم مردادماه در بویراحمد و از شهریورماه در گچساران این کلاس‌ها برگزار می‌شود و گواهی حضور آنها در رتبه بندی اثرگذار خواهد بود و همچنین برای این حضور گواهی ضمن خدمت صادر می شود.

معاون آموزش و پرورش استان به اقدامات دیگر اشاره کرد و گفت: از مهرماه امسال کارنامه معلم صادر خواهد شد و عملکرد معلمین در طول هفته ماه و سال بررسی و به خودشان اعلام می شود که برابر با نمرات مستمر در سامانه خواهد بود و به رویت خانواده ها می‌رسد و مدیر مدرسه آن را امضا کرده و معلمین پرکار تشویق و کم کار ها نیز توصیه و تذکر می گیرند.

این معاون آموزش و پرورش به موضوع طرح مهر در استان اشاره کرد و گفت: در خصوص کمیته مهر تاکنون ۲۳ جلسه در سطح استان تا خردادماه داشته‌ایم جلسات به صورت مستمر در سطح استان و در سطح شهرستان و در مناطق در حال اجراست.

وی با بیان اینکه سال متفاوتی را در استان خواهیم داشت گفت: از چند جهت سال متفاوتی خواهیم داشت اول اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ دبیر غیر تخصصی در استان تدریس کند در حالی که در سنوات گذشته در سکوت رسانه ها معلم عربی درس جامعه شناسی تدریس می کرد! و نتیجه را دیدیم و رسانه ها نیز در این خصوص ساکت بودند.

جمالی یادآور شد: مسیر آموزش و پرورش منحرف شده بود، لذا سعی خواهیم کرد کارها روی روال منطقی باشد دبیر تخصصی جز در موارد اضطرار نخواهیم داشت اگر هم دبیر تخصصی وجود نداشته باشد حتما از دبیران مرتبط استفاده خواهیم کرد مثلاً اگر دبیر فیزیک نداشته باشیم به صورت اضطرار از دبیر ریاضی می‌خواهیم تا این کمبود را پوشش دهد.

وی گفت: سازماندهی و ساماندهی متفاوتی را برای مهرماه آغاز خواهیم کرد و هیچ دانش‌آموزی نباید بدون مدرسه و هیچ مدرسه‌ای هم نباید بدون معلم باشد امیدوارم تا ۱۵ شهریورماه سازماندهی ما کامل بسته باشد و دغدغه‌ای برای اول مهر نداشته باشیم جزو این که دانش آموزی خود مراجعه نکرده باشد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...