افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
ملاقات هفتگی شهردار شهر دوگنبدان و مردم با حضور اعضای شورای شهر،معاونین شهردار و مسئولین واحدهای مختلف
04 جولای 2022 - 21:32
ملاقات هفتگی شهردار شهردوگنبدان ومردم باحضور اعضای شورای اسلامی شهردوگنبدان،معاونین شهردار و مسئولین واحدهای مختلف در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس، رئیس شورای اسلامی شهردوگنبدان گفت:در این ملاقات عمده مشکلات مردمی که امروز بین ارباب رجوع وشهردار رد وبدل شد در رابطه باپروانه ساخت،عوارض ساختمانی،کارهای عمرانی،مشکلات شخصی کارگران شهرداری بود که به نوبت به تک تک خواسته هاطبق قانون رسیدگی وتسریع در حل آن توسط شهردار به معاونین ودستگاههای مرتبط گوشزد شد.
غلامرضاشکوهی گفت:بیش از سی درصدمراجعین از معضل بیکاری دررنج بودند که این موارد به اداره کار مرتبط است وشهرداری هیچ اقدامی در جذب نیروی جدید نمیتواند داشته باشد زیرا پاسخگوی نیروهای مازاد جذب شده در این نهاد نیست و اداره کاربایدپاسخگوی ثبت نیاز این عزیزان تافراهم شدن بستر مناسب شغلی در شهرمان باشد.
شکوهی افزود:در این مدت بایک جمع بندی به این نتیجه رسیده ام که معضل بیکاری تنهابه گچساران واُستان ماختم نمیشود ویک موضوع ملی است که از زمان تشکیل دولت رئیسی وباتوجه به کارهای زیربنایی خوبی که توسط نماینده جوان وپای کار ومتعهد انجام می شود امید آن می رود که در آینده نزدیک مشکل بیکاری درشهرستان گچساران بصورت چشمگیری رفع شود.
رئیس شورای شهردوگنبدان گفت:تعامل اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار بسیار عالی است وبنابرهمدلی و وحدت اعضای شورای شهروشهردار،رسیدن به اهداف والای عمرانی وآبادانی شهر دور از انتظار نخواهدبود.
شکوهی درپایان گفت:مابه منافع مردم بیش از هرچیز می اندیشیم.
شهردار شهردوگنبدان درپایان این جلسه ملاقات چهره به چهره بامردم گفت:اکثر مراجعین درخواست تخفیفات مالی داشتند ومراجعین ملکی از مشکلات املاک خودصحبت کردند بیشتر خواسته های آنها زمان می برد وبایدمراحل اداری راطی کندو دروقت قانونی خود حل وفصل شوند که این گره های مالی وملکی پروسه خود را بارسیدگی ماطی خواهدکرد.
دکتررضاقشقایی گفت:بطور مثال کمیسیون ماده پنج یک سال ونیم است که تشکیل شده بود و در زمان انتصاب من اولین دوره اش روز شنبه برگزار شد،این درحالی است که بخاطر این دور برگزار شدن مادرگیرپرونده های دوسال پیش هستیم.
دکترقشقایی گفت:ماباتعامل واتحادباتمامی اعضای شورای شهر ومعاونین وتمامی دستگاههایی که در رسیدگی به مشکلات مردم به این پرونده ها گره می خورند امیدآن داریم در باز کردن گره کار مراجعین هفتگی تاآنجاکه وظیفه ی قانونی من و مصوب در قانون است کاری از پیش ببریم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...