افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازدید مسئولان قضایی استان از زندان مرکزی و افتتاح دفتر قاضی ناظر زندان و اجرای احکام کیفری/نگین تاجی: اعطای مرخصی به 250 نفر از مددجویان زندان مرکزی یاسوج/تمدید مرخصی 300 نفر
09 آوریل 2022 - 13:50
دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه وی به مناسبت ماه مبارک رمضان از زندان مرکزی یاسوج بازدید نمودند.
پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، در این بازدید دفتر قاضی ناظر زندان و اجرای احکام کیفری توسط مقام ارشد قضایی استان افتتاح گردید.

دکترنگین تاجی در خصوص لزوم استقرار دفتر قاضی ناظر زندان در محل زندان مرکزی یاسوج اظهار داشت: بُعد مسافت زندان‌ مرکزی تا ساختمان دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب یاسوج وجود مشکلاتی از جمله هزینه های رفت و آمد خانواده های زندانیان، تراکم ارباب رجوع در دادسرا و دادگاه های عمومی و انقلاب و پایین آمدن سطح کیفیت پاسخگویی به مراجعان و تأخیر در انجام امور قضایی مرتبط با زندانیان، و وجود دغدغه جدی برای حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی سبب گردید، تا دفتر قاضی ناظر زندان در محل زندان مرکزی مستقر و انجام وظیفه نماید.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان با حضور در زندان مرکزی با تعدادی از مددجویان به صورت چهره به چهره ملاقات نمودند و ضمن استماع اظهارات و درخواستهای آنان، دستورات قضایی لازم را جهت حل مسائل و مشکلات عنوان شده صادر نمودند.

دکترنگین تاجی در ادامه در راستای اجرای سیاست های حبس زدایی در دادگستری استان گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون ۲۵۰ نفر از زندانیان واجد شرایط در زندان مرکزی یاسوج به مرخصی اعزام شده‌اند و مرخصی ۳۰۰ نفر از زندانیان نیز با دستورات قضایی ناظر زندان تمدید شده است.

همچنین ۱۵ نفر از زندانیان از طریق اشتغال باز ۵ نفر نیز از طریق نصب پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده اند.

از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه حضور در محل انس با قرآن کریم، بازدید از کارگاه های حرفه آموزی و اشتغال و نظارت بر نحوه فعالیت های فرهنگی مذهبی تربیتی بود.

           

      

             

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...