افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
در جلسه بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:برنامه های نیمه شعبان سبب تقویت بنیه دینی مردم شود/ گفتمان مهدویت موضوع مهمی برای هدایت جوانان باشد
20 فوریه 2022 - 16:23
رئیس بنیاد مهدویت استان، جهاد تبیین در تحقق گفتمان و فرهنگ مهدویت را امری بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: تقویت باور به مهدویت نماد دینی، اخلاقی به جامعه می بخشد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،جلسه ستاد مهدویت استان به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس بنیاد مهدویت استان، جهاد تبیین در تحقق گفتمان و فرهنگ مهدویت را امری بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: تقویت باور به مهدویت نماد دینی، اخلاقی به جامعه می بخشد.

حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم در جلسه ستاد مهدویت استان، تصریح کرد: تفکر و باور مهدویت هویت شیعه است و فرهنگ مهدویت راه سعادت و تعالی جامعه دینی ما را تضمین می کند.

موسوی اعظم به اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

رئیس بنیاد مهدویت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پرداختن به ابعاد مختلف وجودی حضرت بقیه الله(عج) می تواند در جهان پر از آشوب كنونی راهگشا و راهنمای جوانان در تمامی زمینه ها باشد.

موسوی اعظم با بیان اینکه، مبارزه با اسلام و به خصوص مذهب شیعه زیاد شده است و باید تلاش کنیم تا القاهای دشمنان بی اثر گردد، اظهار داشت: در این خصوص همه مسئولیم و نباید فرصت را از دست دهیم و بعد هم خود را ملامت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم مهدویت و باور به مهدویت و انتظار را رمز هویت بخشی شیعیان بیان کرد.

سیدجواد هاشمی مهر گفت: مكتب و گفتمان مهدویت در این برهه حساس کنونی، می تواند به شایستگی راهگشا و راهنمای جوانان و جامعه باشد.

وی به برنامه ریزی های ارزشمند پیرامون گفتمان مهدویت و برنامه های نیمه شعبان در خنثی سازی ترفند دشمنان تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری اظهار داشت: ایجاد شبهه در اذهان جوانان در خصوص مهدویت دسیسه همیشگی دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه، فضاسازی در حوزه مهدویت تقویت شود، افزود: وظیفه همگانی است که تلاش کنیم و جامعه را به سمت معرفت دینی مهدوی باوری سوق دهیم و نسل جوان باید با توطئه های شبهه آفرین و انحرافات فکری دشمن آشنا شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به تدوین برنامه های محتوایی، سازنده و موثر نیمه شعبان اشاره و تاکید کرد: مراسمات نیمه شعبان مردمی باشد.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها، اصناف و شهرداری ها در کنار هیات مذهبی، موکب داران، نهادهای مردمی برنامه ها آذین بندی شهرها در نیمه شعبان را به خوبی و شایستگی انجام دهند.

هاشمی مهر تاکید کرد: ستاد بنیاد مهدویت استان و کمیته های ۱۰ گانه آن موضوع برگزاری برنامه های جشن نیمه شعبان را با دو موضوع با وضعیت کرونایی و بدون کرونا پیش بینی کنند.

معاون هماهنگی بنیاد مهدویت استان هم گفت: ستاد بنیاد مهدویت استان دارای ۱۰ کمیته اماکن، ادارات و نهادها، علمی و آموزش، اصناف، سخنرانان، رسانه و فضای مجازی، توسعه محتوا، پشتیبانی، بانوان و نیروهای نظامی و انتظامی می باشد.

حجت الاسلام محمدجواد جعفری اظهار داشت: این کمیته ها وظایف هر کدام مشخص و از هم اکنون برای اجرای برنامه های نیمه شعبان که یک هفته می باشد، فعال شده اند.

وی اظهار داشت: در همه شهرهای استان کمیته هایی تشکیل و فعال شده اند.

جعفری تصریح کرد: به مناسبت نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) جشنواره عصر انتظار را خواهیم داشت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...