افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر در حوزه های قضایی استان برگزار می شود
02 فوریه 2022 - 10:13
معاون دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد: حسنی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد ازبرگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در حوزه های قضایی استان خبرداد.
پ
پ

 به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت:  به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دادگستری کل استان برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای همکاران و مردم تدارک دیده است.

معاون فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:گلباران گلزار شهدا، آذین‌بندی و فضاسازی محیطی و پخش آهنگ های انقلاب اسلامی در اولین روز از دهه مبارکه فجر در سراسر استان انجام شده است.

 وی افزود: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری کل و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، به همراه سایر مسئولان قضایی در استان، در برنامه میز خدمت جهادی در مسجد مادوان به درخواست های مردم پاسخ خواهند داد.

 سید عیسی حسنی گفت: همچنین به مناسبت ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی مسابقات ورزشی فوتسال بین کارکنان دادگستری مرکز استان هم در این ایام برگزار و برندگان تشویق خواهد شد.

 معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مسئولین قضایی استان از زندان های استان بازدید و به زندانیان مرخصی اعطا خواهند نمود.

 وی افزود: سرکشی از خانواده‌های نیازمند زندانیان و اعضای اهدای بسته های معیشتی از دیگر برنامه‌های دادگستری استان در در این در دهه فجر انقلاب اسلامی است. حسنی گفت: به منظور تنویر افکار عمومی و آشنایی مردم استان با موضوعات مهم قضایی و حقوقی، قضات دادگستری استان در برنامه زنده مشاور شما که از صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد شد چون سایر ایام سال حضور خواهند یافت و بصورت زنده به سئوالات شنوندگان پاسخ خواهند داد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استنان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی دیگر از برنامه هایی که در سایر ایام انجام می‌شود و در دهه فجر انقلاب اسلامی با قوت بیشتری انجام خواهد شد، ملاقات مردمی رئیس کل و معاونین و سرکشی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارکنان دادگستری استان است.

 سید عیسی حسنی در پایان با اظهار اینکه در این دهه مسابقات کتابخوانی، نماز و احکام و اذان ویژه فرزندان پرسنل از طریق اتوماسیون و فضای مجازی در اختیار کارکنان قرار می گیرد، افزود: در این ایام الله از همکاران ساعی و فعالین نماز در دادگستری استان تقدیر خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...