افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6297 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام  نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
22 سپتامبر 2021 - 17:18
اینجانب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگان اسلام، یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال برای سرافرازی ایران اسلامی، عزت و سربلندی را خواستارم.
پ
پ

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلاب شد.
(امام خامنه ای مدظله العالی)

سی و یکم شهریور ماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس، آشناترین کلمه در حماسه سازی و بزرگی کشور ایران است که خاطرات رشادت‌ها و دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار می ماند و بهترین کلمه این فرهنگ غنی، خالقان این حماسه سازی شگرف بودند، که با اراده و جانفشانی خود باعث شدند که در تاریخ جاودان و همیشگی شوند.

ماحصل عظیم دفاع مقدس، بسیج مردم دلیر ایران است، که به همه جهانیان نشان داده شد که با وحدت ملی در مقابل تجاوز به مرزها و سرمایه‌های ملی ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که هیچ ملتی چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد؛ در زمینه فرهنگ سازی در هشت سال دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان بارها و بارها با جان فشانی و ازخودگذشتگی، به نمادی بدل شدند، که گذشت و شهادت، به عنوان فرهنگی شایسته، همه مسائل دیگر را در خود جای دهد.

دفاع مقدس باعث زنده شدن خودباوری و اعتماد به نفس در مردم ایران شد و این خودباوری باعث شناساندن انقلاب اسلامی شد، انقلابی جدید، که در اندک زمانی توانست، با مقابله در برابر قدرت های عظیم و با دفاع مثال زدنی رزمندگان اسلام، خود را به عنوان انقلابی مردمی و قدرتمند، به جهانیان اثبات کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگان اسلام، یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال برای سرافرازی ایران اسلامی، عزت و سربلندی را خواستارم.

محمدطلا مظلومی

نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری
۳۱شهریورماه۱۴۰۰

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...