افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام تبریک نماینده مردم  بهبهان و آغاجاری به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
21 آوریل 2024 - 13:31

محمد طلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان وآغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس  محمد طلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان وآغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم»

سپاه مجموعه‌یی از بهترین عناصر مؤمن و انقلابی است که در سخت‌ترین میدانها وارد شدند و در طول امتحانهای دشوار، قدم‌به‌قدم پیش رفتند و تکامل پیدا کردند.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

مطمئنا حضور پاسداران سپاه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب اعم از جنگ تحمیلی، نبرد اقتصادی، جنگ نرم، عمران و سازندگی، عرصه موشکی و هوا فضا در کنار مردم فهیم و بصیر، زمینه گذر از گردنه های سخت را فراهم آورده است.

هم اکنون و در طول تمامی این سالهایی که از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران میگذرد، تحت اندیشه و منویات هوشمندانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) و حضور قدرتمندانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح، فتنه‌ها و دسیسه های زنجیره‌ای نظام سلطه و استکبار و صهیونیسم‌ بین الملل علیه ایران اسلامی و جبهه مقاومت، به طرق مختلف ناکام مانده و ایران عزیز و سرافراز روز به روز مستحکم تر و با صلابت تر خواهد درخشید.

اینجانب فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تمامی پاسداران و سپاهیان دلیر و مخلص ایران اسلامی و حوزه انتخابیه، خانواده‌هایشان، ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم شریف حوزه انتخابیه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات خردمندانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

محمدطلا مظلومی
نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...