افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
» راه یابی مستند سربازه شماره صفر کاری از کارگردان مطرح کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره بین المللی AMERTA ART ترکیه
21 سپتامبر 2021 - 14:11

مستند سینمایی سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد به بخش مسابقه چهارمین دوره جشنواره بین المللی AMERTA ART ترکیه راه یافت.

برگرفته از سایت جشنواره:چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم AMERTA ART با هدف تشویق و توجه جهانی به فیلم های مستند و اجتماعی با تمرکز بر تمدن ها و فرهنگ های مختلف از سراسر جهان از ۲۵ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در شهر استانبول ترکیه برگزار می گردد.

نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس؛به نقل از سایت جشنواره: ۱۵۰۰ فیلم از ۸۶ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در نهایت تعدادی از این آثار به بخش نهایی مسابقه راه یافتند.

این مستند پیش از این در سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم و رسانه انجمن مردم شناسی آمریکا (SVA Film and media festival) و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم حقوق بشر تورنتوی کانادا (Human Environment Care Film Festival) حضور داشته است.

سرباز شماره صفر، داستان زندگی مردی به اسم جهانگیر را در ۷۴ دقیقه روایت می کند که به خاطر بیماری همسرش، به سراغ پرونده جانبازی اش می رود ولی متوجه می شود در زمان جنگ بیمارستانی که در آن بستری بود بخاطر حمله هوایی دشمن اسناد پرونده اش از بین رفته است.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از:

پژوهشگر، تهیه کننده و کارگردان: محمد سلیمی رادبا حضور واقعی: جهانگیر بَدوره (کرمی مقدم)

تدوین: زنده یاد هوشنگ میرزاییصداگذاری و میکس: گیسو آزادروشمدیر فیلمبرداری: محمد سلیمی راداصلاح رنگ و نور: رضا تیموری

صدابردار و مدیر تولید: بهمن درخشندهگره فیلمبرداری: جابر بادیاد، سعید کریمیگروه پژوهش: رسول حاتمی نژاد، سید محمد جواد سعیدی زیرنویس: رضا تاری وردی طراح پوستر: فرود عباس سید محمد سلیمی راد یادگار سردار شهید کائنات خضر(سلیمی راد)از کارگردان مطرح و خوشنام کشور می باشد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...