افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6246 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه خطاب به عوامل فیلم سینمایی شیر تپه:فیلم سینمایی شیرتپه یک فیلم نبودیک دنیا هنر وهنرمندی بود که سوق وهنر سوقی را ماندگار می کند(+تصاویر)
19 مارس 2024 - 23:05
لنزهای دوربین شیر تپه ای را تولید می کنند که نماد " اقتدار هنری، تعهد و مسولیت و روشنگری، عشق به مقاومت و آزادگی خطه ای از سر زمین آزاد زادگان " بود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،دو شنبه شب۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ سرهنگ پور بهشت فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه وهیئت همراه درگردهمایی هنر مندان وعوامل اجرایی فیلم سینمایی شیرتپه در محل موزه امام رضا (ع) شهر سوق حضور یافتند و به تماشای فیلم سینمایی شیرتپه ساخته هنرمندان شهر سوق پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در پیامی خطاب به عوامل این فیلم تاریخی بیان داشتند:می خواهم از ” سوق” بگویم ، از ” دیار سنبل ها و نرگس ها” ! “از خاستگاه بخردان و روشن رایان “!! ” عالمان و مصلحان بزرگ و مهد مردان شهید ! ” نماد فرهنگ و ادب و هنر ” روزگاری دور ، در زمانی که نه چندان پیشرفت فناورانه ای بود و نه امکاناتی که بتواند محصولی هنری و ماندگار را رقم بزند ،” لنزهای دوربین آقایان حاج سید علی قنبرموسوی نژاد، سید محمدنبی یعقوبیان “به همراه سایر عوامل هنری ، فیلم ” شیر تپه ” ای را تولید می کنند که نماد ” اقتدار هنری، تعهد و مسولیت و روشنگری، عشق به مقاومت و آزادگی خطه ای از سر زمین آزاد زادگان ،” بود.

این فقط ” یک فیلم ” نبود که ” یک دنیا هنر و هنرمندی ” بود که ” سوق و هنرسوقی” را ماندگار کند تا بتوانند در این برهه خاص زمانی ، تلاش جوانان و مردان مرد آن روز و روزگاران سوق را به آیندگان شهرسوق ، مهد مردان دلیر، و مطلع نوری برایشان باشد!

بر خود لازم دیدم که شایسته ترین تقدیر و سپاسگزاری ها را به تک تک عوامل هنری اجرایی این اثر ارزشمند و گران‌سنگ تقدیم دارم و از خداوند باری تعالی می خواهم که گامشان در راه حق استوار باشد و زبانشان گویا!

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...