افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6249 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
صحت انتخابات در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت 
18 مارس 2024 - 20:28

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در  تمامی حوزه‌های انتخابیه از جمله خوزستان تایید شد.

پ
پ

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در  تمامی حوزه‌های انتخابیه از جمله خوزستان تایید شد.

به گزارش عصرزاگرس، هادی طحان‌نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد حوزه انتخابیه خوزستان گفت:

حوره انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون،  آبادان، اندیمشک
، ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون،  بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی،  بهبهان و آغاجاری،  خرمشهر، دزفول، دشت‌آزادگان و هویزه، رامهرمز و رامشیر، شادگان، شوش و کرخه، شوشتر و گتوند مورد تایید قرار گرفت.
وی گفت:حوزه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل (با توجه به اختلاف نزدیک آراء نفر اول و دوم حوزه انتخابیه، پس از بازشماری کامل تمامی صندوق‌های اخذ رأی، با جابه‌جایی نفر اول و دوم، آقای رضا جباری به عنوان منتخب در این حوزه مشخص شد)

سخنگوی شورای نگهبان همچنین از حضور مردم پای صندوق‌های رای و از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی قدردانی کرد و خطاب به منتخبان و همچنین کسانی که رای کافی به دست نیاوردند، گفت: آنچه برای ما در نظارت بر انتخابات مهم بود، رای و اراده مردم بود تا نتایج اعلامی بر اساس تک‌تک آرایی باشد که مردم به صندوق ریختند.

وی تاکید کرد: همه باید پای‌بند به قانون باشیم و در آستانه عید نوروز مصالح مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار دهیم.

دکتر طحان‌نظیف همچنین در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: طبق قانون، وزارت کشور باید زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیشنهاد دهد که این وزارتخانه روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را پیشنهاد داد.

وی افزود: ما در شورای نگهبان بررسی‌های لازم را انجام دادیم و با برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ موافقت شد. ضمن این‌که با موافقت شورای نگهبان، انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه که یکی از آن‌ها نیز تهران است، به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...