افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد
05 آوریل 2024 - 21:34
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، حماسی و باشکوه برگزار شد.
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس  و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۲۲ نقطه استان با شکوه هر چه تمام تر و حماسی برگزار شد و گروه های مختلف مردمی و مسئولان با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود از رژیم جعلی اسرائیل را اعلام کردند.

در مرکز استان نیز مردم شهر یاسوج مسیر میدان هفت تیر به سمت خیابان طالقانی مصلی امام خمینی(ره) را راهپیمایی کردند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اعلام کردند که در کنار مردم غزه هستند.
سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس شهر یاسوج حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین بود که توکل به خدا و ایمان راسخ را رمز ۶ ماه ایستادگی مردم مظلوم غزه در مقابل حملات وحشیانه اسرائیل غاصب بیان کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۳ باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد، گفت: مردم نه تنها در مرکز استان، بلکه در جای جای این استان باشکوه به میدان آمدند و اعلام کردند در کنار و حامی ملت فلسیطن هستند.
سید علی احمدزاده با بیان اینکه مردم همواره در صحنه هستند، گفت: جنایت رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل از حد گذشته و بشریت دیگر تحمل این همه جنایت در فلسطین و غزه را ندارد.
وی بیان کرد: اسرائیل غاصب به زنان و کودکان و افراد غیرنظامی حمله می‌کند و هزاران نفر را شهید و عده کثیری را نیز آواره کرده است.
استاندار افزود: این رژیم جعلی علاوه بر جنایت هایی که در فلسطین و غزه مرتکب شده تمام معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی را نادیده گرفته است، آنها به کنسولگری ما در دمشق حمله کرد و عده‌ای از مستشاران ما را به شهادت رساند.
وی با بیان اینکه اسرائیل یک غده سرطانی است و تمام مردم دنیا متوجه این غده سرطانی شده‌اند، گفت: مردم دنیا در حال قیام علیه اسرائیل هستند و به یاری خداوند رژیم غاصب و جعلی اسرائیل توسط موحدین و آزادی خواهان و همه کسانی که دل در گروی بشریت دارند و دنبال این هستند که مردم فلسطین را از زیر ظلم و جور خارج کنند نابود و این سرزمین غصب شده آزاد خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...