افزونه جلالی را نصب کنید. 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6289 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
استاندار فارس:معماری ایرانی اسلامی با استفاده از ظرفیت مهندسی احیا شود
28 فوریه 2024 - 13:01
استاندار فارس گفت: ایران اسلامی دارای مهندسی عالمانه، زیبا و غرورآفرین است که باید از آن برای احیای معماری ایرانی اسلامی استفاده کنیم.
نویسنده : زهرا خلف
پ
پ

به گزارش خبرنگار عصر زاگرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، در آیین بزرگداشت روز مهندسی در شیراز، تسهیل و نوآوری در خدمات زیربنایی را مرهون توان و انگیزه ستودنی و افتخار آفرین مهندسان ایرانی دانست و افزود: افتتاح پروژه های مختلف و رشد و آبادانی در کشور، مرهون وجود همین مهندسان ایرانی است که باید قدردان حضور آنها باشیم.

 

وی، با اشاره به پیشرفت علمی کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی ادامه داد: بزرگترین نعمت خداوند به بشر عقل، خلاقیت، نوآوری و تفکر است که می بایست با استفاده از آنها در هر حوزه ای که فعال هستیم مشکلات را احصاء کنیم و پس از آسیب شناسی، نسخه رفع آن مشکل را ارائه دهیم

 

استاندار فارس، بر لزوم کسب مهارت های میدانی و تئوری در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: مهندسان باتجربه باید به جوانان نگاه ویژه داشته باشند و با حمایت‌های همه جانبه، محیط را برای اشتغال و تشکیل خانواده آنها فراهم کنند.

 

ایمانیه افزود:در دولت سیزدهم به دنبال این هستیم جوانان تحصیل کرده و فرهیخته صاحب خانه شوند که لازمه آن تامین زمین رایگان است و می کوشیم تا با کمک راه و شهرسازی، نظام مهندسی و بسیج مهندسین استان، مساله مسکن جامعه مهندسان را نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن‌ حل کنیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...