افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6280 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اهانت پیج ضد انقلابی به امام جمعه قلعه‌رئیسی/واکنش «حجت الاسلام عبودی»، جمعی از جوانان انقلابی و «حجت الاسلام باقری راد»
19 ژوئن 2022 - 15:37
در پی توهین یکی از پیج‌های ضد انقلاب به امام جمعه قلعه رئیسی روحانیون و شخصیت های استانی با اعلام حمایت نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. 
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در روزهای اخیر یک پیج وابسته به ضد انقلاب و گروه رجوی مطلبی را علیه امام جمعه قلعه‌رئیسی درج کرده بود که مطلبی بسیار زننده و زشت و توهین آمیز بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: در این پیج ضد انقلابی مدعی شده بودند که امام جمعه محترم قلعه رئیسی متواری شده در حالی که این روحانی وارسته در سفر معنوی کربلای معلا بوده ظرف امروز و فردا به میهن اسلامی باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه این گونه توهین ها و اتهامات در پیج های ضد انقلابی به شخصیت های انقلابی و ارزشی فراوان بوده یادآور شد: چنین مطلبی نشان دهنده اوج خصومت با این روحانی انقلابی است و در سال های اخیر علیه روحانیت و مسئولان انقلابی چنین توهین‌هایی روا داشته شده است.

عبودی در ادامه با بیان اینکه مردم شریف بخش چاروسا با شنیدن چنین توهینی به امام جمعه آن منطقه موضع صریح و انقلابی داشته اند گفت: اکنون وضعیت استوری مردم انقلابی چاروسا را که نگاه کنید همگی نشان دهنده حمایت قاطع از این امام جمعه انقلابی است که خدمات بسیار زیادی در طول دوره امامت جمعه خود در این بخش داشته است.

وی با بیان اینکه به همین دلیل از سوی مردم مومن و انقلابی و با بصیرت چاروسا مراسم استقبال خودجوش از امام جمعه این شهر پس از بازگشت از سفر کربلای معلا صورت خواهد گرفت گفت: دشمنان قسم خورده و منافقین طی روزهای آینده خواهند دید که مردم چه استقبال بی نظیر از امام جمعه انقلابی خود خواهند داشت.

این مسئول گفت: امام جمعه ای که همواره در خط امام و رهبری بوده و خود را وقف انقلاب و مردم کرده است.

وی با بیان حمایت قاطع شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان از امام جمعه چاروسا گفت: در کنار مردم، مسئولان نیز حمایت قاطع از امام جمعه شریف چاروسا کرده‌اند تا این گونه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، گروهک‌ها و منافقین ضد انقلاب باشد که هر از گاهی مدیران دلسوز، انقلابی و پاکدست را مورد هجمه قرار می‌دهند.

توهین به امام جمعه قلعه‌رئیسی نشان از استیصال و درماندگی دشمنان این سرزمین دارد

توهین به امام جمعه قلعه‌رئیسی نشان از استیصال و درماندگی دشمنان این سرزمین دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دهدشت به این اقدام توهین‌آمیز واکنش نشان داد و در حمایت از حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی اظهار کرد: «البُهتانُ عَلی البَری اَعظَمُ مِنَ السَّماء»؛ تهمت زدن به آدم بی‌‌گناه بزرگ تر از آسمان‌‌هاست امام علی علیه‌السلام.

در روزگاری که دشمن از همیشه بیشتر به زوال نزدیک شده و جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم آگاه و مومن و رهبری داهیانه امامین انقلاب، سایه عزت را بیش از همه ازمنه بر خاک مقدس ایران گسترانیده، عمال و نوکران حقیر و ذلیل ایادی ستم‌پیشه دست به تخریب و ترور شخصیت کسانی می‌زنند که مصداق لسان صریح و صدای بلیغ استکبار ستیزی و مقابله با نقشه های پلید دشمنان خارجی و دنباله های منطقه‌ای و داخلی آنان هستند.

دشمنی زبون که در میدان‌های مختلف عرصه را به دلاور مردان این مرز و بوم واگذار کرده و با رشادت مردهای میدان لبه پرتگاه را ملموس و محسوس در آینده نزدیک خود دیده است رو به جنگ رسانه‌ای و تخریب چهره های انقلابی در این فضا آورده است.

دشمن خار و حقیر نتوانسته چهره انقلابی و روحانی مردم‌دار و دغدغه‌مند که در سنگر امامت جمعه قلعه رئیسی مصداق بارز قول بلیغ و سدید در مقابل دشمنان و قول لین و احسن در مقابل مردم و دوستداران انقلاب بوده را تاب بیاورد و با نقشه رذیلانه‌ای سعی در تخریب و تهمت به این فرد مومن و انقلابی کرده است
که الحمدلله با بصیرت مردم و کار جهادی جهادگران تبیین این نقشه دشمن نیز نقش بر آب شد.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کهگیلویه این اقدامات دشمن و ایادی آن را نشانه استیصال و درماندگی دشمنان این سرزمین می‌داند و چنین افترائانی را محکوم می‌کند و از همه مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان و همه دلسوزان نظام که در این امر بصیرت خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند کمال تشکر و قدردانی را می‌نماید و برای برادر روحانی حجت الاسلام و المسلمین صلواتی از خدای منان کمال توفیقات و بهروزی را در ضل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسالت می‌نماید.


جمعی از جوانان انقلابی نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

بسم الله الرحمن الرحیم
ماجوانان انقلابی بسیجیان مردم شهید پروروحسینی بخش چاروسا ازنهادهای امنیتی وقضایی بویژه دستگاه قضایی ،سازمان اطلاعات ،پلیس فتا،سبزپوشان حریم ولایت انتظار داریم اهانت کنندگان به امام جمعه محترم بخش چاروسا که مردی صادق متدین ولایتمدارپیروحق وحقیقت یاروفریادرس محرومین خارچشم ضدانقلاب ودزدان بیت المال می باشددراسرع وقت پیگیری ونتیجه رابه این مردم متدین ودوستدارولایت اعلام نمایند تادیگه شاهدچنین بی حرمتیهایی به هرشخص وهرلباسی نباشیم.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...