افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6283 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
محمدرضا رحیمی پرافتخارترین داور  در میان داوران استان
12 می 2022 - 8:18
یکی از داوران موفق و بین المللی استان که سالهاست در میادین ملی و بین المللی به امر قضاوت و داوری مسابقات کشتی  می پردازد ، آقای محمدرضا رحیمی داور کشتی  کهگیلویه ای  است .
پ
پ

عـصــرزاگــرس: یکی از شاخصه های مهم و ارکان  اصلی ورزش ، نقش  داوران ،  در  رشته های مختلف است که وظیفه مهم و بی بدیلی در اجرا و برگزاری مسابقات ، در میادین ورزشی ایفا میکنند، که لازم است، از سوی دست اندرکاران و مسئولان  ورزش   مورد توجه و حمایت  قرار گیرند .
یکی از داوران موفق و بین المللی استان که سالهاست در میادین ملی و بین المللی به امر قضاوت و داوری مسابقات کشتی  می پردازد ، آقای محمدرضا رحیمی داور کشتی  کهگیلویه ای  است .
رحیمی که دبیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه است ،  دارای سابقه قضاوت در مسابقات متعدد و فراوانی از جمله قضاوت  و داوری در مسابقات  قهرمانی نوجوانان  و جوانان  اروپا در  در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ میلادی در کشور لهستان ، مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در سال ۲۰۱۸ در تهران ، مسابقات بین المللی  جام استفان سرکیسیان ارمنستان در سال ۲۰۱۴ ،  مسابقات بین المللی جام آلانژ در سال ۲۰۲۰ در کشور روسیه
و دیگر مسابقات متعهد  قهرمانی کشور – انتخابی تیمهای ملی – مسابقات لیگهای منطقه ای و سراسری در کلیه رده های سنی ، و دهها تورنمنت بین المللی ، ملی ، و  رسمی و ..دیگر است .
به جرات میتوان اورا در حال حاضر پرافتخارترین و با سابقه ترین داور ، در میان کلیه رشته های ورزشی ، در استان دانست .
برای این داور با تجربه و بین المللی ، آرزوی موفقیت داریم و از مسئولان انتظار می رود در راستای توسعه ورزش خصوصا ورزش کشتی همکاری کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...