افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6281 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
حضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش دهدشت در مدارس روستایی حوزه دهدشت شرقی (+تصاویر)
23 فوریه 2022 - 19:26
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه همراه با معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان آموزشی از روستاهای ده اله رضا،ده بردی،خیارکار،تل کوچک،ده بندر،ده شیری،تنگ هیگون،ده شهید پدیدار و .. بازدید کردند
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از “روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه”مدیر و مجموعه آموزش و ابتدایی شهرستان کهگیلویه در راستای بازدید های میدانی از روستاهای ده اله رضا،ده بردی،خیارکار،تل کوچک،ده بندر،ده شیری،تنگ هیگون،ده شهید پدیدار و .. بازدید بهداشتی، آموزشی ،فیزیکی و تربیتی کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن تاکید رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مدیران،معلمین و دانش آموزان گفت:دانش آموزان روستایی به دلیل محرومیت های فیزیکی و اقلیمی نیاز به توجه ویژه و نگاه خاص دارند که در این مدیریت با حساسیت و بازدید های صورت گرفته تا حد امکان این موارد را برطرف کرده ایم.

گنجی پور از تلاش های معاون آموزش ابتدایی شهرستان در جهت توجه خاص و ویژه به روستاهای این شهرستان افزود:خوشبختانه در طی چند ماه اخیر معاونین و کارشناسان بازدید های خود را به روستاهای کم برخوردار افزایش داده و در این دیدارها کمبودها،نواقصات و مشکلات را ثبت و در جلسات مدیرت طرح و بررسی گردید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از حجم بالای محرومیت و مشکلات دانش آموزان روستایی گفت و بیان داشت:دانش آموزان محصل روستاها از استعداد های درخشانی برخوردارند که میطلبد در برقراری عدالت آموزشی آنها کوشا باشیم و در تجهیز روستاها به وسایل سرمایشی،گرمایشی،میز و صندلی و..کمر همت ببندیم و جا دارد از استاندار انقلابی و مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد،سرپرست فعال و توانمند اداره کل آموزش و پرورش استان،مدیر کل  فعال و پای کار اداره کل نوسازی استان،فرماندار محترم شهرستان و خیرین عزیز تقاضای مساعدت و همکاری و نگاه ویژه به دانش آموزان این خطه بزرگ را دارم.

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...