افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مراسم تحلیف شورای شهر یاسوج بالاخره برگزارشد/هیئت رئیسه انتخاب شدند
16 اکتبر 2021 - 10:25

با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، یازدهمین مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی یاسوج، برگزار شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،صبح امروز شنبه ۲۴مهرماه ۱۴۰۰ و با حضور فرماندار، مراسم تحلیف و ادای سوگند ۷ عضو دوره ششم شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد.

مجید احمدی، فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر گره گشایی اعضا در کار مردم آنان را به صیانت از آرای مردم دعوت کرد و گفت: ان‌شالله از این به بعد فضای شورای شهر تعاملی باشد و از تقابل پرهیز شود.

هدایت امیری در این مراسم سوگند نامه شورا را قرائت کرد و بقیه اعضا نیز تکرار کردند.یکی از منتخبان ششمین دوره شورای شهر یاسوج در این جلسه خطاب به شهروندان یاسوج نیز گفت: یاسوج و شهرهای استان بیمار و گرفتار هستند که نیاز به اصلاح دارند.
عطاالله دانشی با بیان اینکه متاسفانه این اصلاح در بودجه و عمران لحاظ نشده افزود: آمار مهاجرت، یاسوج را دچار چالش کرده و این امر تصمیم گیریِ مناسبی برای شهرهای استان را با مشکل مواجه کرده است.وی ادامه داد: نبود زیرساخت مناسب و توزیع غیر عادلانه در سطح شهر یاسوج مردم را نگران کرده که امید است استاندار محترم برای این مشکل برنامه جدی داشته باشند.
آقای دانشی اضافه کرد: با همدلی، هم افزایی و همگرایی برای توسعه شهر تلاش می کنیم.در این مراسم سید هدایت اکبری تنها کاندید ریاست شورا بود که با رای ۷ نفر  اعضا به عنوان ریاست شورا انتخاب شد.

فرشید احمدی کیش با رای ۷ نفر عضو شورا بعنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد و ایمان جاودانه با ۷ رای منشی و کیوان آشنا با ۷ رای سخنگوی شورا انتخاب شد.آشنا و عباس نژاد بعنوان نمایندگان شورا در شورای شهرستان بویراحمد معرفی شدند .

معرفی شهردار یاسوج به اولین جلسه شورای ششم موکول شده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...