افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نادر منتظریان: تا مدیران کارآمد بر کرسی مدیریت تکیه نزنند تولید و اشتغال در استان نخواهد بود و معیشت مردم بهبود نخواهد یافت
15 ژانویه 2024 - 19:24
استقبال پرشور  لودابی‌ها از منتظریان

منتظریان: تا مدیران کارآمد و شایسته و توانا در این کرسی‌ها ننشینند به هیچ عنوان سرمایه‌گذاری نخواهد آمد، تولیدی ایجاد نخواهد شد و شغلی ایجاد نخواهد شد و معیشت مردم هم بهبود خواهد یافت.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس، نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی طایفه سرکوهکی (روستای آبمورد) بخش لوداب با حضور نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، نادر منتظریان در این نشست، اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در جمع مردم شریف، متعهد، بزرگ و متدین و ولایت مدار آب مورد لوداب سسرنوشت ساز هستیم.
وی تأکید کرد: طایفه به عنوان فرصت است و فرصتی که در اختیار ماست ما اگر عمر داشتیم و در این صحنه حضور داشتیم و این توفیق را داشتیم وکالت مردم را بر عهده بگیریم شک نکنید که همه طوایف ما همچون انگشتان دست در کنار هم خواهند بود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اولویت کاری ما از مناطق محروم‌تر استان است و امروز نظارت بر سیستم ادارات همچون آب حیات واجب است تا مدیران کارآمد و شایسته و توانا در این کرسی‌ها ننشینند به هیچ عنوان سرمایه‌گذاری نخواهد آمد، تولیدی ایجاد نخواهد شد و شغلی ایجاد نخواهد شد و معیشت مردم هم بهبود خواهد یافت. وی ادامه داد: در دوره اول هر کاندید مجلسی با تبلیغ و ارائه برنامه می‌توان رای مردم را بدست آورد اما در دوره دوم و سوم باید با کارنامه و عملکرد حضور پیدا بکند.

منتظریان تصریح کرد: امروز از هر روستای استان که گذر کنیم ضمن اینکه رودخانه‌ها در کنار دست‌شان گذر می‌کند اما مردم از بی‌آبی (آب شرب) رنج می‌برند.
فعال سیاسی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: تا کی باید مردم در دل این اختلافات، نگرانی‌ها و گرفتاری‌ها بسوزند. کاری نکنیم که آیندگان به عنوان ذلت از تاریخ بیاید.
منتظریان ادامه داد: مردم سرنوشت تعیین می‌کنند و ان شالله روز ۱۱ اسفند پاسخی را به بعضی‌ها خواهند داد که برگردند و قدر مردم را بشناسند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...