افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
توسعه ،خط قرمز/پاسخی به تخریب های علیه «نجات نیا»
15 اکتبر 2021 - 23:26

مجتبی پریچهر از جوانان فعال و تاثیر گذار در پی تخریب های اخیر علیه فرزاد نجات نیا نوشت؛

پ
پ


به گزارش عصرزاگرس،از مدیریت سنتی و کلاسیک تا مدیریت مدرن امروزی آن مهم که تا کنون تغییری در آن رخ ننموده و به تجربه آزمون پس داده است این نکته حیاتی است که در هر سازمان، قوم و قبیله ، منطقه و ملتی؛ ارث و ارزش مهم و ماندگار منابع انسانی است.

در حقیقت سرمایه ای که بعنوان میراثی ماندگار و ابزاری جهت توسعه و ارتقاء کمی و کیفی و خروج از بن بست و واپس گرایی و عقب ماندگی میتواند نقشی بی بدیل و اثرگذار از خود به یادگار بگذارد نیروی انسانی برآمده از آن سازمان ، قوم و قبیله و ملت است. متفق همه صاحبنظران علم مدیریت برآنند ، آنگه چشم انداز و اهداف یک سازمان محقق می گردد و بر مصاِئب و اصطحکاکهای مسیر تعالی فائق خواهد آمد و به سر منزل مقصود خواهد رسید که افسار منابع مالی و لجستیکی بدست نیروی انسانی متعهد ، کار آزموده و با پشتوانه سپرده شود.
بدین سبب این یادداشت را مرقوم نمودم که در پی انتصاب جوان نسل انقلاب ، فعال ، متعهد و متخصص این جغرافیا سید فرزاد نجات نیا به مسند مهم معاونت وزارت راه و شهرسازی عده ای قلمهایشان را کینه توزانه در تخریب ایشان به اشتباه بکار بستند . لذا میمون خواهد بود که این رویه مسدود گردد و شایسته است خط قرمز نقادی ها و تخریب ها را پیشرفت و توسعه حوزه خواستگاهمان مقرر کنیم.

نردبانها بسازیم برای رشد و ارتقاء فرزندان این مرز و بوم که عرق زادگاه دارند و به طبع ریل گذار دیگر نیروهای انسانی تشنه خدمت خواهند بود. اصفهان با نشستهای سالانه مدیران ملی آن خطه بدور از مرزبندیهای سیاسی و جناحی و تنها با محوریت توسعه همه جانبه اصفهان، می تواند الگویی مناسب و مفید باشد.

ما نیز می باید با تکیه بر خرد جمعی مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد غنی و اما محروم را هموار کنیم.با تغییر زاویه نگرش و دوری گزیدن از تنگ نظری ها و مثبت اندیشی بی شک میتوان از قربانی کردن سهم آینده فرزندانمان ممانعت بعمل آوریم .

کینه های داخلی و منطقه ای نا مبارک را در مراودات ملی خلط نکنیم و فی مابین بحث های کم اثر و مخرب محلی با سهم خواهی های ملی تمیز قائل شویم که همانا سرانجام و آتیه روشن و توسعه یافته استان زرخیزمان در گرو همدلی و وحدت همه اقشار و جریانات فعال ار هر سنخ و تفکری خواهد بود.
مجتبی پریچهر

دیدگاه های مردم

  1. فرزاد نجات نیا هم … مال داره ؟

    پاسخ
  2. انسانهاي اصيل افق ديدشون بلند هست.
    درود بر مهندس پريچهر عزيز

    پاسخ
  3. حاجی فرزاد دوتا استیکر بفرست برا این بنده خدا خیلی سعی کرد باکلاس پاچه خواری کنه ولی خودشم نمیدونه چی گفت 🤪🤪

    پاسخ
  4. درود بر مرد باغیرت مجتبی خان
    این تخریب ها یعنی
    سادات هست
    فرزندان سادات با تمام توان هستند
    معمولا پشت آدم های ضعیف تخریب نیست
    این یعنی نجات نیا بزرگ هست

    پاسخ
  5. سطح چاپلویسی ها چقد تنزل پیدا کرده

    پاسخ
  6. نجات نیا دست نیافتنی هست .
    ارزشش بیشتر از ذهن های کوچک منتقدهاش هست .

    پاسخ
  7. سلام .بیاید افکار پوسیده و قدیمی را کنار بگذاریم و ب آینده قدم گذاریم . ب استان های همجاور خود نگاه کنیم و ببینیم ک پیشرفتشان نسبت ما چن صد برابر است .بیاید نرده بان باشیم و افتخار کنیم ب کسانی ک نرده بان پیشرفت را طی میکنن و قطعا بر استان پر فایده خواهند بود.چرا ک هر کجا بروند نگاهشان ب استان هست .و قطعا برای فرزندان این مرز و بوم ان شاءالله تلاش خواهند کرد. حمایتشان کنیم حامیشان باشیم.تا از استان زده و رنجور نشوند و بتوانند با دل و جرات بیشتر و پشتوانه این مردم و برای این استان کارا باشند مهندس انسان خوب و وارسته هست با توجه ب موقعیت جدید ایشان در آن وزارت خانه می توانند مشکل گشایی بسیاری از مشکلات استان باشد.

    پاسخ
  8. خدا لعنت کنه کسی را که چشم نداره جوانان کهگلویه پرچمدار اهداف کهگلویه بشن… جوانان ما احتیاج به حمایت دارند. حاج فرزاد نمونه ای بارز ومحکم وبااراده که با عظم راسخ پا به عرصه ی خدمت به مردم بزرگ کهگلویه گذاشته اند

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...