افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6254 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
موحد محبوب است و محبوبیت متاعی خریدنی نیست که با پول یا وعده معامله شود
23 ژانویه 2024 - 1:24
موحد پاکدست است.سیاستمداری به تجربه موحد که خود برخواسته از محرومترین مناطق کهگیلویه بزرگ بود،نه خود را گم کرد و نه مثل بعضی از هم صنفی های قدیم و جدیدش کیسه برای خودش دوخته است.
پ
پ

عصرزاگرس: سید سعید علوی در یادداشتی نوشت:

” مرد خردمند هنر پیشه را
عمر دو بایست در این روزگار

تا به یکی تجربه آموختن
با دگری تجربه بردن بکار ”

موحد خردمندی استثناست،قدرت تشخیص او مثال زدنی است،کسی که برای دولت های مختلف و وزرای گوناگون از اصلاح طلب مشارکتی تا اصولگرای منتسب به پایداری قانون مصوب کرد،برای احقاق حق موکلینش تعامل کرد، مبارزه کرد و در اکثریت این موقعیت ها سربلند و موفق بیرون آمد.
موحد نادره مردی پایان ناپذیر و سرشار از انرژی است، آیا کسی تا حالا شنیده است خستگی بر او چیره شده است؟ قطعاً خیر.
نشان به همان نشان که بر سنگ سنگ بنای کهگیلویه امروزی رد امضاء این وکیل مبرز را خواهید دید.براستی کدام سیاستمدار چون موحد تاب تحمل این حجم از فشار و بار روانی مشکلات کاری را دارد؟
موحد این روحانی درد آشنا چنان با فرهنگ سیاسی کهگیلویه و بویراحمد عجین شده است که گویی انتخابات بدون او معنایی ندارد، هرچند که هماورد میدان سیاست برای او کمیاب و شاید هم نایاب باشد.
موحد پاکدست است.سیاستمداری به تجربه موحد که خود برخواسته از محرومترین مناطق کهگیلویه بزرگ بود،نه خود را گم کرد و نه مثل بعضی از هم صنفی های قدیم و جدیدش کیسه برای خودش دوخته است.
این موحد باتجربه و این سیاستمدار قابل برای اتمام کارهای نیمه تمام چهار سال اخیرش که بعد از یک دوره فترت ۱۲ ساله در کهگیلویه بزرگ آغاز نموده است و حتی کارهایی که یادگار دوران قبل از ۸۶ او می باشد و متاسفانه اسلافش ناتوان در انجام و پیگیری آنها بودند دوباره پا به میدان رقابت های انتخاباتی گذاشته است.
موحد که خود را وامدار یکی از نجیب ترین مردم ایران زمین میداند قصد ندارد،یکبار دیگر صحنه را به کسانی که از عملکرد فقط ادعای آن را دارند واگذار کند تا شاید بتواند پاسخی درخور به اعتماد مجدد و چندین باره موکلین شایسته اش بدهد.
موحد یک انسان معمولی است مانند همه انسانها اما با پشتکاری چند برابر و صداقتی کم نظیر.
موحد محبوب است و محبوبیت متاعی خریدنی نیست که با پول یا وعده معامله شود.موحد دلهای ده ها هزار انسان شریف ساکن کهگیلویه بزرگ را همراه خود دارد و این چنین است که هر وقت پا به صحنه رقابت های انتخاباتی گذاشت تنهایی را احساس نکرد.
موحد محبوب است،اما گاهی از سر استیصال، معدود مخالفانش به او ناشیانه حمله ور می شوند و برای زمین زدنش از هیچ دسیسه ای کوتاهی نمی‌کنند.ولی او استوار ماند و می ماند. بی شک خدا هم او را دوست دارد و یار و نگهبانش است.
یار مردان خدا باش که در کشتی نوح
هست خاکی که به آبی نخرد طوفان را

سعید علوی اصل

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...