افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6251 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعلل وزرا در انتخاب مدیران استانی
23 دسامبر 2021 - 19:27
در نشست با رئیس جمهور مطرح شد؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعلل هیئت وزیران در انتخاب مدیران استانی انتقاد کرد و گفت: در این زمینه تدبیری شود.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،سید علی احمدزاده در نشست مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور اظهار داشت: برای تغییر مدیران استانی افرادی همسو با دولت، جهادی و انقلابی به وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها معرفی شده‌اند ولی در این زمینه تعلل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست، عنوان کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل این استان در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز، گردشگری، آب‌های سطحی، معادن و …کم نظیر بوده که برای در اختیار گرفتن این ظرفیت‌ها برای توسعه، دولت باید به صورت جدی ورود کند.

احمدزاده با تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهوری و برخی از اعضای هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: انتظار می‌رود برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی دولت نگاه و مساعدت ویژه داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد نیز در این نشست با اشاره به تاخیر در تکمیل و بهره برداری پروژه ملی جاده پاتاوه به دهدشت به عنوان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳، افزود: دولت اعتبار مورد نیاز به این پروژه را تزریق کند.

سید ناصر حسینی پور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت نیز در این نشست با اشاره به سهم تولید گچساران در نفت کشور ادامه داد: برای رفع محرومیت و کاهش بیکاری جوانان در این دیار دولت به صورت ویژه و جدی ورود کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...