افزونه جلالی را نصب کنید. 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6296 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
28 آوریل 2024 - 9:48

در سفر وزیر علوم علاوه بر آشنایی با وضعیت دانشگاه های دولتی ظرفیت ها و مشکلات دانشگاه یاسوج به صورت ویژه از سوی وزیر علوم بررسی و قول های مساعد برای تامین زیرساخت های داده شد. وی بیان کرد: در این سفر وزیر علوم بر تکمیل ساختمان کلاس ها و ساختمان دانشکده مهندسی عمران دانشگاه […]

پ
پ

در سفر وزیر علوم علاوه بر آشنایی با وضعیت دانشگاه های دولتی ظرفیت ها و مشکلات دانشگاه یاسوج به صورت ویژه از سوی وزیر علوم بررسی و قول های مساعد برای تامین زیرساخت های داده شد.

وی بیان کرد: در این سفر وزیر علوم بر تکمیل ساختمان کلاس ها و ساختمان دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یاسوج تاکید کرد.

احمد زاده با اشاره به اینکه در سفر دوم هیات دولت یکهزار میلیارد ریال به این طرح ها تخصیص داده شد گفت: با قولهای مساعد وزیر علوم در پیگیری تخصیص ها روند اجرایی این طرح با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

توجه وزیر به جوانی جمعیت

وی تصریح کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت خوابگاه متاهلی در حال احداث اختصاص یافت و مجوز ساخت دومین خوابگاه متاهلی داده شده و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هم برای دومین خوابگاه دانشگاه در نظر گرفته شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین گفت: با استفاده از مصوبه سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، احداث ۲ بلوک خوابگاه متاهلی به تعداد ۷۰ واحد در دستور کار قرار گرفت، اعتبار ساخت این تعداد واحد از طریق وزرات نفت تأمین می شود که بخشی از اعتبارات پرداخت شده است.

احمد زاده با اشاره به تجهیزات به روز و پیشرفته دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج از سوی وزیر علوم به عنوان یک دانشگاه مدرن و به روز توصیف شده است.

وی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج را از دیگر برنامه های وزیر اعلام کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل دانشگاه یاسوج با پیگیری وزیر علوم افزایش خواهد یافت.

احمد زاده تصریج کرد: از ۱۷ اتوبوس موجود در شهر یاسوج ۹ دستگاه در اختیار دانشگاه ها است.

وی افزود: با پیگیری وزیر علوم پنج دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی بهتر به دانشجویان دانشگاه یاسوج تامین می شود.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...