افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6278 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت/اخذ مجوز پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشکده علوم پزشکی
28 نوامبر 2021 - 18:18
نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: پیگیری برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهبهان از سوی وزیر بهداشت صورت گرفت که قول مساعد برای رقع این مشکلات را داده اند.
پ
پ

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: پیگیری برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهبهان از سوی وزیر بهداشت صورت گرفت که قول مساعد برای رقع این مشکلات را داده اند.

به گزارش عصرزاگرس، محمد طلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان وآغاجاری درمجلس شورای اسلامی، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته نشستی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتم که در این دیدار نیز فرماندار، ریاست دانشکده علوم پزشکی، معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی بهبهان نیز به همراه اینجانب در محل وزارتخانه حضور پیدا کردند و در رابطه با مسائل و مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان به گفت و گو پرداختیم.
نماینده مردم بهبهان در مجلس افزود: در این جلسه از زحمات فرماندار، ریاست، کارکنان و مجموعه کادر بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان جهت انجام بالاترین میزان واکسیناسیون ثبت شده در کشور تقدیر و تشکر کرد؛ ضمنا وزیر بهداشت قول دادند که در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در  حضور رئیس جمهور  از زحمات ریاست دانشکده تقدیر به عمل آید.
این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دراین دیدار گزارشی از وضعیت دانشکده علوم پزشکی بهبهان شامل عدم اعتبار کافی برای  بیمارستان ولیعصر (عج)، مشکلات و معضلات پروژه های عمرانی و همچنین بحث پذیرش دانشجو در رشته پزشکی نیز مطرح  شد و البته وزیر  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از معاونت توسعه وزارتخانه دستور دادند جهت تامین منابع مالی کمک شایانی صورت بگیرد.
وی بیان کرد: با  پیگیری های مکرر صورت گرفته درخواست پذیرش  دانشجو  در رشته دکتری حرفه ای پزشکی در دانشکده علوم پزشکی بهبهان داده شده بود که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این خواسته مهم موافقت نموده و آن را برای بررسی بیشتر به شورای گسترش معاونت آموزشی وزارتخانه ارجاع داد ه اند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...