افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6278 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام تبریک محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری به مناسبت هفته بسیج
21 نوامبر 2021 - 11:53
محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
پ
پ


به گزارش عصرزاگرس، محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط ترین و باایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بسیج عبارت است از، مجموعه‌ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می‌کند؛ در حقیقت همه انسان‌های مؤمن، آگاه، بصیر، عاشق ، متعهد و علاقه‌مند و آگاه به کار، در هر میدانی از میدان‌ها، که برای ملت مفید است، جزء بسیج‌اند؛ لذا بسیج یک نام مقدس است.

بسیجیان جان برکف که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌ آفریدند و سال‌ها در صف اول میدان علم و فرهنگ به خصوص در حوزه علوم فضایی و فنون هسته‌ای حضور داشتند، امروز نیز در میدان جنگ نرم و عرصه اقتصادی با حضور موثر و کلیدی خود به دنبال تحقق حماسه‌ای دیگر به ویژه در حوزه تولید و در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی) هستند.

روز و هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. هدف از برگزاری روز و هفته بسیج آشنا کردن و تجدید بیعت نسل جوان با آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان عزیز، متعهد، متخصص و بصیر، انقلاب اسلامی به ویژه بسیجیان حوزه انتخابیه تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال سربلندی و افتخار را برای ملت شریف و حماسه‌ ساز ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

محمدطلا مظلومی
نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...