افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6279 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جراحی نادر دیسک بین مهره ای از طریق قفسه سینه در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت (+عکس)
13 نوامبر 2021 - 13:14
برای دومین بار در سطح استان صورت گرفت؛

جراحی نادر دیسک بین مهره ای از طریق قفسه سینه توسط جراح توانمند و زبردست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برای دومین بارمتوالی با موفقیت انجام گرفت.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر عبدالحمید براتی متخصص جراح مغز و اعصاب گفت:با انجام جراحی نادر دیسک بین مهره ای از طریق قفسه سینه که برای دومین بارمتوالی درسطح استان در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با موفقیت انجام شد و باری دیگر رنج بیماری چند ساله خانمی27 ساله پایان داد.

دکتر عبدالحمید براتی در خصوص این عمل نادر و ویژه گفت: دیسک های ستون فقرات سینه ای نادر و از نظر نحوه جراحی چالش برانگیز هستند و با خطر ضعف یا فلج پاها و اختلالات ادرار و مدفوع همراهند.

وی در ادامه تصریح کرد:دراین عمل قفسه سینه بیمار برداشته و یکی از دنده ها باز و دسترسی به دیسک از جلو و از درون قفسه سینه و کنار ریه و عروق حساس و احشای شکمی مقدور شد و در یک عمل جراحی 9 ساعته و حساس با استفاده از میکروسکوپ قسمتی از مهره ها و دیسک کامل برداشته شد و نخاع آزاد شد و با استفاده از استخوان برداشته شده از لگن بیمار و وسایل فلزی مخصوص مهره ها به هم متصل و پایدار شد.

دکتر منصور نیکخو؛ سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) از توانمندی، مهارت و جسارت ویژه دکتر براتی تقدیر و تشکر نمود و گفت: خوشحال یم که باری دیگر بوسیله متخصص جراحی مغز و اعصاب حاذق و توانای این مرکز درمانی، جراحی زیبا، شگفت انگیز و پیشرفته ای برای دومین بار متوالی در سطح استان در این بیمارستان با موفقیت صورت گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: این بیمار که رنج سفر به مراکز درمانی استانهای همجوار، رنج هزینه مالی و ایاب و ذهاب در این ایام سخت کرونایی برایش مقدور نبود با هنرمندی و خلاقیت جراح زبر دست، دوباره سلامتی خود را بدست آورد که باعث خوشحالی بیمار، خانواده بیمار و باعث افتخار این مجموعه درمانی گردید.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت افزود: خوشبختانه این مرکز درمانی علاوه بر پوشش بیماران کرونایی، سایر بیماران در رشته های مختلف را در این شرایط حساس را پذیرش می دهد و جراحان توانمندی در رشته های مختلف دارد که امیدواریم با حمایت های همه مسئولین علی الخصوص دانشگاه علوم پزشکی استان، با تامین تجهیزات مورد نیاز پزشکی اتاق عمل، این بیمارستان از اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی جلوگیری و بیماران در این مرکز درمانی اقدامات و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

به گزارش وب دا لازم به ذکر است این بیمار از شهرستان بویراحمد به این بیمارستان مراجعه نمود و مراجعات متعددی به مراکز درمانی مختلف از جمله شیراز و اصفهان داشت و هزینه های عمل این جراحی بسیار سنگین و غیر قابل پرداخت برای ایشان بود و پس از اطلاع از عمل موفقیت آمیز قبلی(کسب اطلاع از صدا و سیما و رسانه ها) در این مرکز درمانی مورد جراحی قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت این عمل برای دومین بارمتوالی در این مرکز درمانی صورت گرفت.

دیدگاه های مردم

  1. درود به دکتر برانی
    خسته نباشی

    پاسخ
  2. با آرزوی سلامتی وموفقیت هرچه بیشتر این پزشک حاذق وتمامی کادر درمان بیمارستان امام خمینی دهدشت وآرزوی سلامتی وموفقیت روزافزون برای سرپرست دلسوز وپرتلاش بیمارستان جناب دکتر نیکخو..

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...