افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6278 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اشد مجازات برای ضاربان باستان شناسان در کهگیلویه/کریمی زاد؛ در اجرای قانون با کسی تعارف ندارم
08 نوامبر 2021 - 8:51

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه از تشکیل پرونده و اشد مجازات برای کسانیکه نسبت به ضرب و جرح تیم باستان شناسان اقدام کرده بودند خبر داد.

پ
پ


به گزارش عصرزاگرس، سعید کریمی زاد در گفتگو با خبرنگار ما گفت؛ در پی اهانت و ایراد ضرب و جرح به اعضا تیم باستان شناس پس از وصول گزارش ،پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کریمی زاد عنوان کرد؛ در ساعات اولیه دستورات قضایی لازم جهت احضار متهمان صادر شده و با متهمان به اشد مجازات برخورد خواهد شد.

وی ضمن هشدار جدی به افراد قانون شکن گفت؛ در اجرای قانون با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.

به گزارش عصرزاگرس گفته می شود گروه باستان شناسان آلمانی که طی چند روز گذشته به استان سفر کرده بودند همراه با کارشناسان باستان شناس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و تعدادی از کارکنان میراث فرهنگی کهگیلویه برای برسی و بازدید تپه تاریخی( تل کوچک ) واقع در یکی از روستاها در هشت کیلومتری شهر دهدشت عزیمت که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی و توجیه نکردن مردم ، این گروه با مقاومت و برخورد تند و نامناسب برخی از اهالی روستا مواجه شدند و علاوه براین مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.

دیدگاه های مردم

  1. عالی واقعا

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...