افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6283 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
برپایی میز خدمت در زندان مرکزی یاسوج با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان(+تصاویر)
09 سپتامبر 2021 - 9:52

میز خدمت در زندان مرکزی یاسوج توسط معاونت حقوق شهروندی دادگستری استان با حضور قضات دادسرا و دادگاههای عمومی و انقلاب مرکز استان، دادگاههای تجدید نظر استان و حوزه های قضایی دنا و مارگون برپاشد.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرزاگرس، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، در این بازدید عمومی، بیش از ۳۵ نفر از قضات از زندان بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان، مشکلات آنان را استماع و دستورات لازم را در پرونده قضایی مطرح رسیدگی در شعبه تحت تصدی صادر نمودند.

 رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان با حضور در زندان، بر روند اجرای طرح پایش زندانیان و میز خدمت، نظارت نمودند.

دکتر نگین تاجی رییس کل دادگستری استان در این زمینه اظهار کرد: پیگیری مسایل و امور زندانیان وکاهش جمعیت کیفری زندانها و ساماندهی زندانیان از اولویتهای دستگاه قضایی است.

 وی تأکید کرد: دادگستری کل استان با تمام ظرفیتهای موجود و با اتکاء به قوانین موضوعه، آیین نامه ها و دستورالعمل های صادره در خصوص زندانیان، از طریق بازدید های مستمر از زندان و دیدار با مددجویان و استماع مشکلات آنان، همواره  در اجرای صحیح و کارآمد حبس، اصلاح مرتکبین جرم و اعمال نهادهای اصلاحی و ارفاقی و توجه به حقوق شهروندی زندانیان و خانواده های آنان، اقدامات موثری انجام داده است و بر پایی میز خدمت در زندان مرکزی یاسوج نیز گواهی بر این مدعا است.

در این بازدیدها که با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، قضات دادگاههای تجدید نظر استان، دادسرا و دادگاههای عمومی و انقلاب مرکز استان و حوزه های قضایی دنا و مارگون برگزار گردید، زندانیان با مراجعه به قاضی رسیدگی کننده به پرونده قضایی که به جهت آن بازداشت هستند، مسایل و مشکلات خود را مطرح و از خدمات مشاوره قضایی بهره مند شدند.

 درخواستهای مددجویان مبنی بر مرخصی، اشتغال باز، آزادی مشروط، عفو، تعلیق مجازات، استفاده از سامانه مراقبتهای الکترونیکی و غیره حسب مورد توسط قضات بررسی گردید و رییس کل دادگستری استان دستورات لازم را در خصوص تسریع در رسیدگی به درخواستهای زندانیان صادر نمودند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...